onsdag 11. august 2010

Nothing but a T-shirt on

Lyver litt den teksten, frøkna har en bikinibukse på seg også... Men bildene passet så godt til teksten jeg valgte fra ukas sang inne hos Scrap It With a Song, week 17, som denne gangen er With You med Jessica Simpson. Vanskelig å finne bilder denne gangen som passet, synes jeg... Det hjalp selvfølgelig å få byttet blekkpatronene, slik at jeg kunne bruke årets sommerferiebilder å velge i også... Jeg har brukt skissa inne hos en ny (for meg) utfordringsblogg som heter Creative Scrappers.
Minner samtidig på BLOGCANDYEN, klikk på bildet i sidebaren...
Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Basic Grey, Ladybug
- Bobleplastavtrykk, med hobbymaling fra Panduro
- Clearstamps fra bl.a Tecnique Tuesday
- Tekstboks fra 3ndy papir
- Trehalvperler
- QK- bøtte
- Mikro mono stickers fra Basic Grey
- Presicion File fra Basic Grey
- Paper distresser fra Jim Holtz
- Svertet noen av kantene med distress ink

7 kommentarer:

Dorthe sa...

Hvor er det et lækkert LO.

Christy sa...

What a cute page!!!

Hannah sa...

Aww :-) This is really precious and it works perfectly with the lyrics!

anazelia sa...

this is so cute. love it. thanks for playing along with us at scrap it with a song.

Jess sa...

Adorable LO! Thanks for joining us at Scrap It with a Song!

Lisa Smith sa...

Such a cute layout! Thanks for joining us at Scrap It with a Song!

Suzanne sa...

Beautiful, love the subtle and serene colours and your stamped circles. Thanks for playing along with us at Creative Scrappers.