søndag 24. oktober 2010

Opprydning

Nok en LO jeg kagde på scrappetreffet på Vikersund igår. Her har jeg brukt Twisted Sketch #072 og prøvd meg på Prompt 15: Making Mischief inne hos Scrap That Baby. Bildet er av min lille snutt, her har hun tømt ut alle boksene ut over gulvet - og hun fant endelig det hun lette etter, nemlig sin lille lekemobil...



Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Ridderholm Design, Best Creations
- Tags farget med kaffe og distress ink
- Pyntebånd - mange forskjellige
- Perlebånd
- Stickers fra Doodlebug Design

6 kommentarer:

Nancy sa...

Fantastic job on this Twisted Sketch! the distressing and details looks amazing! Thanks for sharing!!!

lisa sa...

Great page, love those tags. Thanks for playing along.

Janet Z sa...

Thanks for playing at Twisted. Your page is great. Love the pearls!

kihaku sa...

Ane Lene - please email me :) need to speak with you asap. thanks. anam

naddy sa...

lovely LO... tq for playing along at twisted sketches :)

[[Azura]] sa...

awesome take...Thanks for playing with us. :)