fredag 28. januar 2011

Twisted Sketches # 086

Tid for en ny skisse fra Twisted Sketches igjen (det er nye hver uke, men jeg presenterer ny annen hver uke)
Denne gangen har jeg brukt et bilde av sønnen min da han var baby, her er han nybadet og herlig...
Denne uka har det gått i skolearbeid fra jeg har stått opp til jeg har lagt meg, skal bli godt å ta det litt roligere i helgen, trenger det nå kjenner jeg.
Ønsker alle en riktig strålende helg!

Time for a ny sketch from Twisted Sketches.
This time I have just a picture of my son from the time he was a baby. Here he is fresh and lovely after a bath...
I wish you all a refreshing weekend!




Til denne layouten har jeg brukt:
- Rust rød Bazzil
- Mønsterark fra October Afternoon, Daisyd`s
- Knapper
- Magnolia dies
- Stickers fra Jenni Bowlin, October Afternoon, My little shoebox

Her er skissen jeg har bruk:



Ingen kommentarer: