onsdag 9. februar 2011

Morsdagskort

Morsdagskort i skikkelig vintagestil...
Denne stilen digger jeg - rett og slett...
Kakeservietten har jeg svertet med distress ink og sprayet med gull spray. Blomstene har fått samme behandling. Alle pyntebåndene har jeg også svertet med distress ink.. Nesten alle kantene har fått en runde med paper distresseren, pluss masse sverting med distress ink. Tagen har jeg farget med kaffe, og svertet med distress ink. Boksidene er også farget med kaffe, pluss en runde med distress ink, de er i tillegg farget med gesso.
Jeg har brukt skisse # 57 hos Sketchy Colors, og blir samtidig med på utfordring nr 33 inne hos Kort o Mania, som er å lage et kort som ikke har standard størrelse...



Inne i kortet, med god plass til å skrive en personlig hilsen...



Inne i papirposen har jeg laget en liten tag med en koselig (stemplet) hilsen på...

Til dette kortet har jeg brukt:
- Brun og beige Bazzil
- Mønster ark fra Maja Design
- Motiver fra Pretty Vintage og Sagen Vintage
- QK
- Papirpose, bølgepapp, tag
- Gesso, Crackle Paint
- Kakeserviett
- Pyntebånd fra bl. a. Stoff&Stil
- Blomster fra Prima, Kort&Godt
- Perlebånd
- Stifter fra Making Memories
- Bling fra Kaiser Kraft


4 kommentarer:

Trine sa...

Vakkert kort:)
Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

Guro sa...

Nydelig!!! Skikkelig flott vintage preg på dette kortet, og veldig flott på alle sider :-)
Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
Klem Guro

❤ Kaia sa...

Lekkert.... Nydelig vintage!!!
Tusen takk for at du er med på ukens skisseutfordring hos Sketchy COlors
Klem fra Kaia

Nelle sa...

Ååååå vilket vackert kort med många fina detaljer!
Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)