onsdag 4. mai 2011

Twisted Sketches # 099

Her er mitt bidrag som designteam hos Twisted Sketches - # 099
Skissen finner du her.
Bildet er tatt i Ny-Hellesund, på fortet.

Den store Bazzil tagen har jeg hatt liggende lenge, og ikke visst hvordan og hva jeg kunne bruke den, endelig fikk jeg brukt den...


Til denne layouten har jeg brukt:
- Svart Bazzil, Bazzil tag
- Mønsterark fra MME, BoBunny
- Stempel: ukjent
- Stifter fra Making Memories
- Hyssing
- Brads
- Blomst fra Prima
- Stickers fra Doodlebug Design, Imaginations, Glitz Design

Denne layouten har også blitt brukt inne hos Twisted Sketches. Jeg husker ikke i farta i hvilken anledning.
Bildet er tatt for noen år siden. Min mann og min sønn har gått opp slalombakken for å ake ned...
Her er det like før de skal suse nedover bakkene, sønnen min skal bare ringe til meg for å holde meg orientert først... :-)

Til denne layouten har jeg bl a brukt: QK, brads, Bazzil, mønsterark fra Best Creations bølgepapp

Ingen kommentarer: