lørdag 2. juli 2011

Mitt første bok-kort

Mitt første bok-kort.
Jeg har preget, brettet og svertet...

Skal være med på disse utfordringsbloggene med dette kortet:
- Timbrosrapmania -  Challenge # 30 - Birthday
- Nordsalten-hobbyklubb - Utfordring # 30 - Bruk et tekst stempel
- Lollipop Crafts - Anything goes
- A Spoon Full of Sugar - Challenge 158 - Get Well Soon
 - PaperPlay Challenge 11`- Week 26 - Anything but a card
- Crafty Ann`s Challenge - Challenge # 44 - Get well/Thinking of you/Just because
- Craft Your Days Away - CYDA Challenge # 23 - Vintage

 

Kortet åpnet, med stempel fra Norsk Stempelblad


Høyden på kortet


Til dette kortet har jeg brukt :
- Brun Bazzil
- Mønsterark fra TPC Studio
- Akvarellark
- Bølgepapp
- Motiv fra Pion Design
- Tekststempel fra Norsk Stempelblad, Nort Star Stamps
- Pyntebånd
- Pynt fra My Design
- Blomster
- Svertet masse med distress ink
- På tegnet søm

9 kommentarer:

WencheP sa...

Så flott bok-kort. :)

Vi kan nok dessverre ikke godkjenne bidraget da vår utfordring er: Ingen bilder eller motiv, kun teksstempler. Men prøv gjerne igjen.

-Wenche
DT NordSalten Hobbyklubb

Ann Whitfield sa...

This is exquisite! Thank you for sharing it with us at Crafty Ann's
Ann x

Sarah sa...

This is just gorgeous, what a fabulous project. Thank you for sharing with us at Craft Your Days Away for our Vintage challenge, good luck x

Zulma sa...

beautiful proyect!TFS with us at Lollipop Crafts this week.
Zulma DT

Heidi sa...

Så stilig bok-kort!!
Bilde er helt nydelig,og så har du pyntet så lekkert:))
tror kanskje jeg må prøve meg på et bok-kort jeg også... men siden jeg vet det er mye jobb,så må jag bare få "ånden" først.. hi hi!!

ha ei fin uke!
klem fra Heidi:)

Nicoletta sa...

Beautiful your vintage book card!
Thanks for joining us at TSM challenge!
Hugs
Nicoletta

Jen sa...

Beautiful project and so beautifully made. Thanks for sharing with us at Crafty Ann's this week.
Jen x

lina sa...

Your book-card is very beautiful and romantic. Thanks for joining us at TSM Challenge

Claire sa...

Wow what a beautiful vintage project, its really stunning! Thanks for joining us at Crafty Ann's and good luck
Claire xx