lørdag 1. september 2012

Pengelommekort til en konfirmant

Deilig med litt helg og
noen fridager...
Deilig vær har det vært idag også...

Tusen takk for bestillingen, kjære mamman min!

Skal være med på disse utfordringsbloggene:
- 7 kids college fund challenge blog - Challenge # 55 - Anything Goes
- Divas by design - Challenge 50 - Let`s Celebrate
- Paper Crafting Journey - Anything Goes Challenge
- Stampin`for the Weekend - Challenge 16 - Pearls and Swirls

 

Jeg har brukt mønsterark fra Bildmålerne,
rosa og grå Bazzill.
Motivet har jeg funnet på nett...


Jeg har brukt blingswirl fra Eva Creative, dymo-teip,
Bottle caps, bottle image og Epoxy dots.


Inni kortet har jeg brukt Spellbinders
og stempeltrykk fra Norsk Stempleblad.


Pengelommen i midten av kortet.
Brukt en rund punch og punchet ut en halvsirkel
og klippet til, slik at det blir plass til penger i lommen.


Jeg har også pyntet med pyntebånd, stoffremse,
og Magic Monday Embellisments...

Ønsker alle en fortsatt god helg!

3 kommentarer:

Sharon sa...

This is such a beautiful card. The image is gorgeous as are the papers. Thank you for joining us at Diva's by Design. Good luck
Hugs Sharon. x

Julie sa...

So cool! Thank you for joining us at 7 Kids College Fund Challenge!

Hugs,
Julie

Mummylade sa...

gorgeous creation. So glad you joined us at Stampin for the Weekend and good luck!