fredag 4. januar 2013

Shabby Chic Kalender for 2013

Liker ikke når det blir slike forandringer, som f eks nå,
 på hvordan man laster opp bilder.
Nå har jeg knotet i hele kveld,
og det har kommet rimelig mange stygge ord
(men jeg har klart å holde de inni meg...)

Var ikke slik årets første innlegg skulle starte..
men måtte bare ha ut litt frustrasjon, hehe...

MEN, jeg klarte det til slutt...

Her er nok en kalender som har fått nye eiere...

Skal være med på disse utfordringsbloggene med dette prosjektet:
- By The Cute And Girly - January Challenge - Cute and Girly
- Papertake Weekly Challenge - Anything Goes
- Stampin with the Dragon - Anything Goes
- Papirdokkene - "J" for Januar - Jente/Jentete
- Stampin for the Weekend - Anything Goes
- Crafty Catz - # 164 - Anything Goes


Jeg har brukt baksiden på en tegneblokk.
Hengeren er fra Melissa Frances,
pyntebåndet har jeg fått av Marte, tusen takk, vennen min!


Mønsterarkene jeg har brukt er fra
Ridderholm Design, Reprint og Papirdesign (kalendermånedene).


Bølgepappen har fått et lag med Gesso og Dabber.
Bak bølgepappen ligger det en stor kakeserviett,
som også har fått et lag med Dabber.


Blomsten er laget av blonde,
som er snurpet sammen, og bare festet en kanpp i midten.
Årstallet er Diesel-alfabet fra QK.
Fugleburet er fra kaiser Craft.


Tagèn har jeg svertet med Distress Ink (mye).
Rammen rundt englene er fra Kort&Godt,
rammen er sprayet med Glimmer Mist.
Jeg har også festet halvperler på rammen, disse er også fra Kort&Godt.


Jeg har også brukt mye pyntebånd, knapper, hyssing,
charms, brads og Martha Stewart punch.

7 kommentarer:

Jacqueline Smith sa...

OMG this is so fabulous, love all the details! You rock! Thanks for playing with us at Stamping with the Dragon!

carol sa...

super creation....thanks for playing along with us at CRAFTY CATZ x carol

Gunn (Merete) sa...

Hei
En flott kalender med mange flotte detaljer.
Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos SFTW.
Klem Gunn

Aunty Sue sa...

stunning creation and thanks so much for sharing with us at Crafty Catz

Anne sa...

Tusen takk for nydelig bidrag, og takk for at du scrapper med oss Papirdokker♥

Smil fra Anne:)

Kate sa...

Love your shabby chic look project. Thanks for joining us at By The Cute And Girly this month.

** Kate **

Uta sa...

Wow, that looks so great. Thanks for joining us at By the Cute and Girly.
Hugs, Uta