søndag 3. februar 2013

Bryllupskort

Januar har gått over i februar,
det går sakte men sikkert mot våren...
- med kulde som kommer og går..

Tusen takk for bestillingen, Mariann!

Skal være med på følgende utfordringsblogger:
- Incy Wincy Designs - Pearls and Lace
- My Time to Craft - Challenge - Challenge # 207 - Love Is In The Air
- Anything Goes Challenge Blog - Challenge # 85 - Monochrome
 - Party Time Tuesday - PTT # 105 - Anything Goes
- Sweets Stamps Blog - Valentine or Love Challenge
- Stampavie and more - Challenge # 186 - Liebe/Love
- Stampin with the Dragon - Love Is In The Air Challenge
- One Stop Craft Challenge - Challenge 214 - Anything Goes
- Crafty Calender Challenge - Love and Marriage
- Card and Scrap - Udfordring 48 - Brug et stempel! Tekst eller motiv
- Gingerloft Challenge - GL 56 - Love Is In The Air


Selve kortet er hvit Bazzill,
og mønsterarket jeg har brukt er fra Best Creations.
På framsiden har jeg brukt
motiv funnet på nett, stempeltrykk fra Kort og Godt,
som er stemplet på en Spellbinders.
Halvperlene er også fra Kort og Godt.
Under motivet har jeg festet en hjerteformet kakeserviett.


Her, på Martes nydelige blog, kan du finne mal på #Marteknekken#


Hjørnene jeg har brukt her er dies fra QK.
Hjertet og alfabetet (Storybook) er også fra QK.


Øverst på tagene har jeg brukt die-cuts fra Marianne design,
det har jeg også brukt i midten på kortet.
Der har jeg også brukt stempel  fra Kort og Godt.


Øverst på lommen har jeg brukt en hjertepunch fra Martha Stewart,
og limt på et perlebånd.
På lommen har jeg brukt et embosset mønsterpapir.


Jeg har gjort det samme med den andre lommen også.


Kortet har en viss tyngde med alle ark og pynt.
Jeg har også brukt en del 3D puter på framsiden,
som ses godt på dette bildet.

Ønsker alle en kreativ og flott uke!

5 kommentarer:

Carol sa...

WOW!!!!!!! This is so fabulous. I love the white on white and you have put such details into this. Very creative indeed! Thanks for joing us at Anything Goes this time and good luck
Carol xx DT

Jytte sa...

Wauw!! Superflot bryllupskort!!
Så mange lækre detaljer og lag - og så flot med hvide nuancer.

1000 tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

Knus Jytte, DT :)

Judith sa...

This is definitely a WOW card! - just beautiful with fabulous die cuts thanks for playing along at MTTC this week hugs Judith x

Dorthe sa...

Ååårh et fantastisk smukt kort!
Tusind Tak for du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

Kim. sa...

Oh wow this is stunning, love everything about it. Thanks for joining us this week at My Time To Craft & this month at Crafty Calendar Challenges.
Kim xXx