mandag 1. april 2013

Flere påskeegg...

Resten av familien har vært på påskeferie,
imens jeg har vært hjemme og jobbet.

Da de kom hjem igår,
var jeg på kveldsvakt...
men jeg hadde lagt klart hvert sitt
påskeegg til de...


På dette egget har jeg
brukt krakelering og
dequopage.


Jeg har brukt en nydelig serviett
med engler.
Pyntet med pyntebånd og
 bittesmå halvperler fra Kort&Godt.


Dette egget har jeg brukt dequopagelim,
en kul serviett med skjell.


Har pyntet med hamp.
Har laget en båtmannsknopp på toppen av egget.


Også dette egget har jeg brukt dequopagelim,
og serviett.
Har festet sateng bånd rundt hver halvdel,
og limt på halvperler fra Kort&Godt.


Har knytt en sløfte med et bredere bånd,
kjøpt hos Søstrene Grene.
I tillegg har jeg pyntet med perlebånd, blomster og glitterlim.
Har også brukt sommerfugl punch fra Martha Stewart.

1 kommentar:

RoseSommer sa...

Moro å komme hjem til sånne påskeegg. Jeg laget ett med decupage og scrappepynt til meg selv ifjor, og koste meg med det til pynt i år også.
Håper du har hatt det greit på jobb i påska. Neste år får du fri du også, får vi håpe!
Ha en fin uke!