søndag 30. juni 2013

Mange forskjellige tag kort



Jeg fant ut at det var så mange
tag kort jeg ikke hadde fått lagt ut på bloggen.
Samlet like greit alle i ett og samme innlegg.
Forklaring står mellom kortene.

Tag kort 1


Her har jeg brukt lys gul og hvit Bazzill.
Mønsterarkene er fra Basic Grey.
Jeg har brukt Martha Stewart punch,
Spellbinders og QK.
Alfabetet er også fra QK, det heter Relax.
Halvperlene og blomsten er fra Kort&Godt.
Pyntebåndet har jeg kjøpt hos HobbyHagen i Stokke.
Jeg har også brukt hyssing og
pynt fra Magnolia.


Tag kort 2


Her har jeg brukt lilla bling Bazzill, Kraft kartong
og mønsterark fra Maja Design.
Jeg har brukt mange forskjellige pyntebånd,
noe fra Stoff&Stil.
Navnet er stanset ut med QK alfabet,
som er festet til paneler stanset ut med Spellbinders.
Jeg har også brukt 3D puter, halvperler fra Kort&Godt,
en knapp og litt hyssing.


Tag kort 3


Her har jeg brukt rosa Bazzill,
og jeg mener mønsterarket er fra Prima.
Alfabetet er fra QK, men litt usikker på hvilket.
Jeg har også på dette kortet brukt masse forskjellig pyntebånd.
Tøyblomsten er også fra et bånd, kjøpt hos
Bikuben (syk pris for meteren).
Jeg har også brukt Spellbinders og
halvperler fra Kort&Godt.


Tag kort 4


Til dette tag kortet har jeg brukt lys rosa og hvit Bazzill.
Mønsterarkene er fra Kaiser Craft.
Motivet har jeg funnet på nettet.
Navnet har jeg punchet ut med gjennomsiktig Dymo teip,
og festet oppå motivet.
Øverst på tagen har jeg brukt en punch fra Martha Stewart.
Stempelet er fra Norsk Stempelblad.
Jeg har brukt ping-pong pyntebånd,
og Spellbinders pluss pyntet med
halvperler fra Kort&Godt (som vanlig...).


Tag kort 5


Her har jeg brukt rosa, lys rosa og hvit Bazzill.
Mønsterarkene er fra Kaiser Craft.
Jeg har benyttet QK til navnet og alfabetet heter Bright Classic.
Navnet er festet til paneler stanset med Spellbinders.
Navnet har også fått ett lag med Glossy.
Jeg har brukt bl a silkebånd, 3D puter, hjørnepunch
og bling fra Bo Bunny.
"Gratulerer med dagen" button er fra Magic Monday.
Også øverst på denne tagen har jeg brukt Martha Stewart punch.


Tag kort 6


Går mye i rosa,
også her har jeg brukt rosa og hvit Bazzill.
Mønsterarkene er fra Panduro,
vimpelen/banner er også fra mønsterblokken,
og til den har jeg festet rosa hyssing,
og festet den til kortet med 3D puter.
Stempelet er fra Norsk Stempelblad, bling fra Bo Bunny,
og til navnet har jeg brukt gjennomsiktig Dymo teip.
Knytt en sløyfe øverst på tagen med rosa silkebånd.


Tag kort 7


Her har jeg også brukt rosa og hvit Bazzill.
Mønsterarkene er fra en blokk jeg har kjøpt på Panduro
(er de ikke kule?)...
Ytterst på skrivefeltet på tagen har jeg festet 2 hjørner fra QK.
Øverst på tagen har jeg brukt Sizzix fra Tim Holtz.
Jeg har også brukt ping-pong pyntebånd, Spellbinders, 3D puter
og halvperler fra Kort&Godt.
Stemplet er fra Norsk Stempelblad.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så mange fine tagkort du har laget Ane Lene!
Leg likte spesielt de to til Tine og Camilla :-)

Klem, Heidi

Sivic sa...

Flotte tagkort!
Klem