tirsdag 1. oktober 2013

DT Kreative Verden for oktober - Alt går an

Nå er det duket for den aller første utfordringen hvor 
jeg viser fram mitt designteam bidrag 

Utfordringen for oktober er: ALT ER LOV

Så hiv deg rundt, og bli med på utfordringen.

Jeg har laget et brettekort,
som har mange muligheter hvor man kan utfolde seg.
(Dere som følger min blogg, 
har sikkert lagt merke til mange (forskjellige) kort av denne typen).



Jeg har brukt rosa, grå og hvit Bazzill.
Mønsterarkene er fra Tilda, The Corner Shop (by Tone Finnanger), 
(kjøpt hos Panduro).


Kantpunchen brukt øverst på
kortet er fra Martha Stewart.


På den midterste bretten har jeg også
brukt en kantpunch fra Martha Steawart.
Har festet rosa halvperler fra Kort&Godt
i midten av de to strimlene jeg har punchet ut.


Brettene på sidene har jeg pyntet med 
kakeserviett og QK.
Har festet `Cut Out`, fra samme serie som mønsterarkene,
oppå kakeserviettene,
og på den midterste bretten.


Bak sirklene (ytterst på  hver side)
har jeg festet Krinkled Shred.


Har brukt 3D puter under de aller fleste panelene,
mellom sirkel og kakeserviett,
og Cut Out`(ene).

1 kommentar:

RitaK sa...

Så flott kort, og artig bretting! Denne blokka med ark har jeg også kjøpt, men ikke brukt enda, men nå fikk jeg lyst til å prøve... Klem fra DT-kollega