torsdag 24. april 2014

Pengelommekort til en konfirmant



Nå er konfirmasjonstiden like rundt hjørnet.
Rart å tenke på at det allerede har gått et år siden 
vi hadde konfirmant her i huset.
Tiden går så uendelig fort.

Dette kortet er et pengelomme kort.
Jeg har laget en 'fold' inni kortet,
til å enten feste en pengeseddel, 
eller et gavekort.

Kortet egner seg veldig godt som 
et konfirmasjonskort.

Deltar på disse utfordringsbloggene:
- Fairy Tale Challenge Blog - # 89 - Butterflies
- 7 Kids College Fund - Challenge # 98 - Anything Goes
- Creative Card Crew - Challenge # 60 - Girly
- Artistic Inspirations - # 88 - CAS/Anything Goes
- Through The Purple Haze Challenges - # 38 - Creativity Strikes
- Craftitude - Challenge # 63 - Anything Goes OR Spring/Easter
- Scrappin All Over - Utfordring # 23 - Lag på lag
- The Sisterhood of Crafters - Things with Wings

 

Jeg har brukt rød Bazzill og
hvit kartong fra Kort&Godt til dette kortet.
Sommerfugl punchen jeg har brukt er fra Martha Stewart,
på den har jeg festet 3 bittesmå (på midten).
 

Framgangsmåten på hvordan jeg har stemplet,
har jeg funnet i Et Trykk 1/2014.
Jeg har brukt stempler fra Kort&Godt,
North Star Stamp, Norsk Stempel Blad
+ et stempel som er ukjent.


Siden der man kan skrive en personlig hilsen har jeg brukt
den populære 'barte-punchen' fra Martha Stewart.
 
  

På denne siden har jeg festet et pyntebånd underst,
og brukt die-cuts fra Life Style Craft.
De små fine konfirmasjonestemplene jeg har brukt
kommer fra Norsk Stempel Blad (de aller nyeste stemplene).


På folden til å feste pengeseddel/gavekort,
har jeg også pyntet med sommerfugler.
Har brukt en rund punch fra EK success til å punche ut, der seddelen/gavekortet
skal festes. 
(Bruker også saks til å skråklippe, lengde kommer an på hva som skal festes).


9 kommentarer:

Darlene sa...

WOW this is fabulous ... inside & out! Love the design on the front! Great job! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘THINGS WITH WINGS’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS

KraftyKoolKat sa...

So pretty inside and out. Thank you so much for sharing your lovely creation with us Creative Card Crew.

Hugs
Cathy DT Member
xxxxxx

Michele Cunningham sa...

Such a lovely card. Thanks for joining us at http://7kidschallengeblog.blogspot.com

butterfly dream cards sa...

Amazingly beautiful.

fiona dT
TTPH

Lisa sa...

Verkligen vackert kort Ane Lene! Så fint med de olika lagren.
Kul att du vill delta i vår utmaning på Papertake Weekly :)

Anne sa...

Kjempefint både inni og utenpå. FLott bretting og så mange fine detaljer. :)

Klem, Anne.

fiona mctiernan walker sa...

Loving the colours you have chosen and the design of your card. Thankyou for joining our challenge this week at Artistic Inspirations.
Good luck
Fiona dt. x

Sylvia Anderson sa...

This is fabulous, Great colours x
Thank you for joining in our challenge TTPH Good luck x

Karen sa...

What a beautifully designed card! The colors are so striking and you've made it so lovely, inside and out. Thank you for sharing your beautiful creation with us at 7 Kids College Fund!

Hugs and blessings,
Karen