lørdag 21. juni 2014

Mixed Media bilde




I dag skal jeg vise fram
et Mixed Media bilde jeg har laget.

Lerretet er kjøpt på 
Søstrene Grene (30x30 cm).

Jeg har malt en gang 
over lerretet før jeg 
begynte å feste det jeg skulle ha på.
Malingen jeg har brukt heter Uniq Pearl.
Det er ikke så lett i etterkant å male inni alle krinker og kroker,
trust me, I know - prøvd det og - hehe.


 Så finner jeg fram masse
som jeg kunne tenke meg å ha på bilde mitt.
Og det blir aldri slik jeg i utgangspunktet tenkte det skulle bli.
Det gjør heller ingen ting om det er pynt som ikke ser noe fin ut, 
stygge farger på blomstene, eller kanskje noe som man har 
hatt liggende leenge, og aldri får brukt.
Jeg har f.eks hatt mange *bling-swirler* liggende,
som jeg har brukt endel på disse bildene.


Jeg legger alt utover,
og flytter pynten, hit og dit, for å se hva som passer,
og hvordan jeg vil ha det.
Noen ganger kan det også være lurt og la det ligge litt,
se på det dagen etter.


Når jeg er fornøyd,
limer jeg alt godt fast og lar det tørke.
Maler over så mange ganger at alt er dekket.
Til slutt har jeg ' børstet' lett over med en sølvfarge.

Ingen kommentarer: