lørdag 19. juli 2014

Bryllupskort med pengelomme


Som jeg har skrevet tidligere
har jeg fått mange bestillinger på bryllupskort
denne våren og sommeren.
Og det er veldig, veldig hyggelig!

Nå som det er så varmt,
er jeg glad at jeg har noen bilder liggende av 
kort som jeg ikke har publisert,
slik som dette.

Tusen takk for bestillingen, Bente!

Deltar på disse utfordringene med dette kortet:
- Pumkin Spice - Challenge # 78 - Anything Goes
- Dream Valley Challenge - Challenge 86 - Summer
- The ABC Challenge - P is for Pearls
- 7 Kids College Fund - Challenge # 104 - Anything Goes
- Suzi Bee's Blommin' - Challenge - # 38 - Anything Goes
 - Ett Trykk - Trykkpressa Juli - Sommer/ferie
- Kort O Mania - Utfordring # 111
 

Til dette kortet har jeg brukt
hvit og grå bling Bazzill.
Synes de passer så fint til bryllupskort.
Vet dessverre ikke hvor mønsterarket med prikker er fra.


 Hjertene er die-cuts fra Nellie Snellen.
Festet på masse halvperler på hjertene,
(fra eBay).
Navnene på brudeparet er die-cuts fra QK,
jeg har brukt alfabetet Dragonfly.


Hjørnene er die-cuts fra La La Land.
Festet 3D puter under hjertene.


På panelene her har jeg brukt
barte-punchen fra Martha Stewart.
Jeg har brukt kantpunch fra EK success på klaffen til pengelommen,
til halvvsirkelen har jeg også brukt en punch fra EK success.


Det øverste stemplet er fra Kort&Godt,
det nederste fra North Star Stamps.


Mal:
Kortet er 8,1/4 x 12 inch.
Scoret på 4,6 og 8 inch.
                                                        Brett den midterste 'scoren' inn i kort

7 kommentarer:

Hazel sa...

Thanks for sharing your super creation for Suzy Bee's Bloomin' challenge 38 - hope to see you again soon, Hazel, DT x

Cindy Groh sa...

This is so beautiful. I had to pin it for future reference. Thanks for the inspiration.

Jo sa...

Love the layers. Thank you for playing in our challenge at www.7kidscollegefund.com.

Unknown sa...

Dette var bare helt nydelig :-)

Karina Bunkenborg sa...

Smukt kort du har lavet! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!
vh Karina

Camilla sa...

Lekker bruk av dies, så flott med perlene rundt hjertene <3 Stilig innside. Tusen takk for ditt bidrag til Trykkpressa.

Lin sa...

Oh my goodness, this certainly fits our 'pearls' challenge perfectly. Such an elegant card

Thanks for sharing with us

Lin
ABC