tirsdag 27. januar 2015

Nyfødt kort til ei prinsesse


 I dag har jeg et nyfødt kort å vise fram.
Med mange flotte die-cuts fra Tattered Lace.

Innen scrappegjengen jeg er med, 
kalles dette kortet Marte-knekken.
Det var Marte som hadde tegnet malen,
og viste oss andre.
Mal på kortet finner du nederst i innlegget.

Jeg blir med på disse utfordringene:
 - Crafty Catz Challenge - Challenge # 263 - Oh my Teddies!
- IDIC - Challenge # 248 - Animals
- Sentimental Sundays - Challenge # 243 - Anything Goes
- Craft your passion - Challenge 246 - Always Anything Goes
- The Pink Elephant - TPE283 - Anything Goes
- Kort o Mania - Utfordring # 122 - Anything Goes
- Hobbygarasjens utfordringsblogg - Utfordring # 22 - Bruk hjerte
- Scrappegarasjen - Utfordring # 7 - Bruk washi tape
- Kreativ Scrapping - Utfordring # 1 - Anything Goes


 Jeg har brukt Kraft kartong, rosa Bazzill og mønsterark fra 
Maja Design:
- Vintage Spring Basics - 4th of May
- Coffee in the Arbour - Let's share a cookie.
Krybba er en die-cut fra Tattered Lace.
Jeg har festet Washi tape på kraft kartongen under krybba.
Krybba er festet på die-cuts fra Life Style Craft (QK).
Under der igjen ligger det bølgepapp og osteklut.
Ugla har jeg kjøpt på ei messe.
Button med hjerter er fra Papridesign.


Første bretten i kortet


Stempelet er fra North Star Stamps.
Vimpel die-cut fra Joanna Sheen.
 

Her har jeg laget en skrå-lomme med en tag.
Body'en og anda er die-cuts fra Tattered Lace.
 

Her har jeg også laget en lomme.
Øverst på lomma har jeg brukt en kant punch fra EK success.
Baby elefanten og kaninen er die-cuts fra Tattered Lace.
På tagen har jeg festet Washi tape.
 

Baby gjiraffen er en die-cut fra Tattered Lace.
Her har jeg også festet Washi tape.
Her er det også god plass til å skrive en hilsen 
til den nyfødte og hennes foreldre.
 

Stempelet på denne tagen er fra
 North Star Stamps.


Slik ser kortet ut
helt utslått.
 

På denne tagen har jeg brukt stempel fra
KaBoks.
 


8 kommentarer:

Tracey sa...

This is amazing - I love it!
Thanks for joining us at Sentimental Sundays & Good Luck :o)
Hugs
Tracey
xx

tilly sa...

thank you for entering our challenge at Crafty Catz a lovely card
Tilly

Scrappegarasjen sa...

Hærlig kort, med bruk av maaange hærlige dies! Søt washi og:)
Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring.
www.scrappegarasjen.no

Jorunn`s scrapperier sa...

Å så søtt og herlig kort. Likte godt brette teknikken og de søte dies ene du har brukt

Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen
DT Jorunn Elin

Pat sa...

Amazing card-a mini album! Thank you for the template, and for playing in the Craft Your Passion challenge this week.

Astrid sa...

Søtt kort og fin bretteteknikk :-)

Takk for at du deltar hos Kort`O`Mania. Lykke til !!

Klem, Astrid DT

cass sa...

Very cute, thanks for joining us at Robyn's Fetish Animal Challenge this week

Sissel sa...

Kjempefint babykort og flott bretteteknikk.
Brettinger kan det aldri bli nok av…blir veldig gløad hver gang jeg ser en ny !!
Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
Klem Sissel