torsdag 5. mars 2015

DT for Papirlosjen i mars er # PÅSKE

Så var det ny måned,
og en ny utfordring fra oss jentene i Papirlosjen.

Denne gangen vil vi se

PÅSKE

Påskekort, tag, påske-egg osv,
slipp fantasien løs.

Jeg trodde jeg måtte i gang med en nytt påske-prosjekt,
da blomster-punchen jeg har brukt til blomstene på egget,
knakk tvertt av.
Man kan jo begynne å grine av mindre....
Takk og pris for god service hos Hobbbyhagen,
så fikk jeg tak i samme punchen rimelig kjapt.

Sponsoren vår denne måneden er:

Vil du lese mer om utfordringen,
se flere inspirasjonsinnlegg
fra resten av DT-jentene,
eller levere  ditt bidrag
gå inn her.
Gleder meg til å se hva som trylles fram.

Her er mitt DT-bidrag:


Jeg har kjøpt påske-egget på Nille,
som jeg har pusset litt med sandpapir.
Så har jeg malt (mange) strøk med rosa Uniq Pearl.


Brukt punch fra EK-success til blomstene,
jeg har brukt sølv bling og rosa bling Bazzill.
I midten av blomsten har jeg festet en 'bling',
kjøpt på eBay.


Festet et bling-bånd rundt egget,
det husker jeg dessverre ikke hvor jeg har fått tak i.


På undersiden har jeg brukt die-cut fra Memory Box,
og metallpynt fra månedens sponsor: Korthobby.

Følg med inne hos Papirlosjen,
det blir stadig vekk lagt ut inspirasjon til hver utfordring som pågår.
Besøk oss også på Facebook. 

Blir samtidig med på disse utfordringene:
- 7 Kids Collage Fund - Challenge # 120 - Anything Goes
- Glitter n Sparkle Challenge Blog - Challenge 126 - Anything Goes
- The Shabby Tea Room - Week # 247 - 'Pop of Pink'
- Crafting From The Heart - Challenge 49 - Anything Goes
- Crafty Boots - Anything But a Card
- Hiding in My Craft Room - HIMCR # 189 - Any Holiday (Easter)
- Papertake Weekly Challenge - Anything Goes
- Hanna and Friends - Challenge # 217 - Anything Goes
- Cute Card Thursday - Challenge 363 - Die cuts and punches

11 kommentarer:

Dee's Craft Room sa...

Beautiful egg design, it looks amazing. Thank you for sharing you work with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

KT Fit Kitty sa...

What a beautiful egg! I love all the flowers! So glad you linked up with us at Glitter n Sparkle for our "Anything Goes" challenge. Best of luck in our prize draw!

KT Fit Kitty
Glitter n Sparkle DT

Rachel Parys sa...

This is gorgeous!! I can't imagine how long it took you to get all of the flowers on there!! Thanks for joining us at 7 Kids College Fund!

ileana-carmen sa...

Very beautiful project.

applejack cards by sue sa...

Such a gorgeous egg. Really beautifully decorated. Thank you for sharing this with us over at Crafting from the Heart. Sue DT x

MackieMade Paper Creations sa...

What a beautiful project! I admire your patience with all those little blooms! Thanks for sharing it with us here at www.7kidscollegefund.com!

Mrs Beez sa...

Wow! This is stunning so elegant and beautifully done. You must have so much patience! Thanks for joining in at Crafty Boots Challenges this time.

Vic sa...

A stunning project! Just love those little flowers! Thanks for sharing with us over at Glitter n Sparkle - Vic, DT X

Diane sa...

Gorgeous egg with all the beautiful little flowers on it..wow..love this!! Thank you for joining us at "The Shabby Tea Room" for our "Pop of Pink" challenge!
Diane TSTR DT

Unknown sa...

This is amazing and having lots of patience that's for sure.very pretty:)Thank you for joining us at http://7kidschallengeblog.blogspot.com! Good luck and hope to see you at the next challenge.y,
Hugz

Sandi sa...

This is a lovely creation!
Thanks for joining us this week at 7 Kids collage Fund challenge blog.
Huggs
Sandi