søndag 10. mai 2015

DT for Scandinavia Paper Fun i mai og juni - Bruk Mist eller Spray


 I dag blogger jeg får 

Denne gangen kjører vi utfordringen over 2 måneder (mai og juni).

Gå inn her og les mer om utfordringen,
for å se flere inspirasjonsbidrag,
eller for å levere din kreasjon.

Denne gangen var oppgaven litt av en utfordring
for meg som DT - for Mist og Spray
er noe jeg bruker meget lite.

Så jeg må innrømme at jeg utsatte dette oppdraget lenge.

Tilslutt,
etter mye tenking,
ble det en tag.


 Jeg startet med å spraye tagen med rød Maya Mist 
og Glimmer Mist.

Motivet jeg har brukt,
har jeg funnet på Pinterest.

På høyre side av tagen har jeg en brukt en kant punch fra
Martha Stewart på rosa Bazzill.

På venstre side har jeg festet en kakeserviett.


Jeg har brukt flere Chipboards fra Wycinanka, bl.a Eifeltårnet,
som jeg har malt med rosa Uniq Pearl.

Under motivet har jeg brukt en die-cut fra Spellbinders.

'du er unik' er die-cuts fra KaBoks.


Maskerade masken er en charms, kjøpt på eBay.

Halvperlene og de som perlene ligger oppi,
er også kjøpt på eBay.

Under motivet har jeg festet litt osteklut.

Jeg har også brukt flere typer pyntebånd.


Blir samtidig med på disse utfordringene:
- The Shabby Tea Room: Week #251 - Pretty in Pink
- Crafting From The Heart: Challenge 58 - Anything Goes
- Crafty Cardmakers and more: # 138 - Make your own background
- Papertake Weekly Challenge: Anything Goes
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 226 - Anything Goes
- Sister Act Challenge: Challenge #105 - Anything Goes
- Creative Fingers Challenge Blog: Challenge #79 - Anything Goes
- Scribble and Scrap Blog & Challenge: Challenge #44 - Always Anything Goes
- That Craft Place Challenge Blog: Tags

5 kommentarer:

Josephine sa...

Absolutely beautiful!

Thanks for joining us at Crafty Cardmakers and More!

Debs sa...

So beautiful. Thanks for playing along at PTW this week.
Good luck.
Debs xx

Elizabeth Hart sa...

So gorgeous - love all the details and the textures!! Thanks so very much for stopping by the Creative Fingers Challenge this week, Elizabeth (DT)

Diane sa...

Gorgeous with lots of pretty details!! Thank you for joining us at "The Shabby Tea Room" for our "Pretty In Pink" challenge!
Diane TSTR DT

Sandie sa...

Thank you for playing along with TCP challenge. Your tag is very feminine with lots of detail.