søndag 24. juli 2016

Et julekort i juli


Ikke visste jeg at 
'Christmas in July' var en så populær utfordring.

Jeg hadde også denne gangen 
et kort jeg ikke hadde postet på bloggen,
så i dag blir det et julekort
 - jul i juli.

*

Fikk litt dilla på slike 
CAS julekort.

*

Blir med på disse utfordringene:
 - Deep Ocean Challenge Blog: Challenge # 133 - Christmas In July
- My Time To Craft!: Challenge # 325 - Christmas In July
- Dream Valley Challenges: Challenge # 136 - Christmas In July
 - Hiding in My Craft Room: HIMCR # 260 - Christmas In July
- Brown Sugar Challenge Blog: Challenge # 208 - Christmas In July
- Fussy and Fancy Friday Challenge: Challenge 168 - Christmas In July
- Crafty Gals Corner: Challenge # 81 - Christmas In July
- Stampin' Royality: Challenge SR # 339 - Christmas In July
- Crafting By Designs: Christmas In July
- Fairy tale challengeblog: # 147 - Christmas In July

 *


Til dette kortet har jeg brukt
hvit og sølv Bazzill.
 

Rådyret/Rudolf
er en die-cut fra
Kaiser Craft.

'God jul' er en die-cut
fra Ka Boks.
 

I hjørnene har jeg brukt
en hjørnepunch
fra EK success.

Jeg har også pyntet med bling
kjøpt på eBay.
 

Stempeltrykket
inni kortet
mener jeg er fra Kort og Godt (men jeg er ikke helt sikker).

Jeg har også pyntet med 
Washi tape.

2 kommentarer:

Amy Cohen sa...

Love the white and silver- very elegant! Thanks for joining us at Crafty Gals Corner.
Amy-DT

Miranda sa...

Very Beautiful!!! Thanks for playing along at Hiding In My Craft Room!