fredag 9. september 2016

Månedens Projekt Life kit fra Scrapomania


En første gang for alt. 
Denne gangen har jeg , 
som DT i Papirlosjen,
fått prøve meg på et

PL-pakken heter Celebrate. 

*

Jeg må være ærlig og
innrømme at jeg var bittelitt
negativ i begynnelsen.
men da jeg først startet opp
fikk jeg litt 'blod på tann' 
og jeg har laget flere andre PL-sider,
som kommer til å bli publisert etter hvert.

Nå bruker ikke jeg bilder
på mine PL-sider,
men masse, masse
herlige dies.

*


Her er bildet av hele
PL-siden i sin helhet.


I dette Celebrate-kitet
var det slike gjenomsiktige ark, 
med tekst,
som kunne legges oppå andre ark,
kjempekul effekt.


Paret på hesten
er en die-cut
fra Tattered Lace.


Både ringene og teksten
er die-cuts
fra Tattered Lace.


Her er også tekst
som kan legges oppå
- kult.


Jeg har også brukt Bazzill,
hvit, grå, gull, rød
og lys blå.


Teksten er die-cuts
fra Tattered Lace.

Glassene er die-cuts
fra Joy Craft.


Bilen er en die-cut 
fra Die-namics.


Siste bildet
- skikkelig kul effekt,
ikke sant?

*

Blir samtidig med på disse utfordringene:
- Not Just Cards Challenges: # 35 - August Challenge
- Crafting With An Attitude: Challenge 19 - Anything Goes
- Crafting From The Heart: Challenge 126 - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Glitter 'N' Sparkle Challenge Blog: Challenge # 204 - CAS
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 294 - Anything Goes
- Crafting With Friends: Challenge 27 - Anything Goes
- Polkadoodles Crafting Challenge: Week 36 - Anything Goes
- Brown Sugar Challenge Blog: Challenge # 215 - Anything Goes

*

4 kommentarer:

Cara sa...

Love the gold and silver combination, fabulous.Sorry, I'm so late in visiting you. Thanks for playing at Penny's Paper-Crafty Challenge. Cara DT x

Anet's Crafting sa...

Beautiful project. Thank you for playing along with our Challenge at Penny’s Paper-Crafty. We would love to see you again ... Anet DTx

Unknown sa...

Great pocket letter these are so elegant. Thank you for joining us at our Week 36 Anything goes challenge at Polkadoodles. Helen DT

Anjie sa...

Fab make. Thanks for joining us in our Anything Goes challenge at Polkadoodles
Anjie (DT)