mandag 17. april 2017

Babykort med mange bretter


 Dette babykortet har jeg laget 
til ei jeg jobbet sammen med
under min praksisperiode
på en intensivavdeling.

En utrolig spennende 
tid i min utdannelse,
hvor jeg lærte masse,
og hvor nysgjerrigheten
til å lære mer også ble vekket.

Jeg håper jeg snart blir frisk nok
til friske opp nysgjerrigheten min igjen
- for det er noe jeg virkelig savner.

*
Tutorial til dette kortet
har jeg funnet i
Ett Trykk nr 2, 2009.

*

Jeg blir med på disse utfordringene med dette kortet:
- Cute Card Thursday: Challenge 473 - More than 1 fold
- 4 Crafty Chicks: # 346 - Babies of All Kinds
- Fussy and Fancy Friday Challenge: Challenge # 185 - Fancy Folds or Shaped Cards
- Polkadoodles Crafting Challenges: Week 15 - Anything Goes
- Crafting With Friends: Challenge 41 - Anything Goes
- Creatalicious Challenge: Challenge # 113 - Anything Goes
- Artistic Inspirations: Challenge 177 - Anything Goes
- Hobbygarasjen utfordringsblogg: April # 47 - Alt er lov
- Kreativ Scrapping Blogg: # 4 - Konfirmasjon/Baby
- Scrappelyst: Utfordring for april - gutt/mann

*



Til dette kortet har jeg brukt
brun, grå, creme, lysbrun og hvit Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Authentique
- Journey (Jaunt), Fresh (Clear).

- og fra Pink Fresh Studio
- Up in the Clouds (Cross hatch)


Den søte skilpadden på framsiden,
er en die-cuts fra Tattered Lace.

'Baby' er en die-cuts 
fra Marianne Design

Den ovale die-cuten
er fra Kort og Godt.


Når man blar første side
i dette kortet, så kommer man hit.

Den ovale die-cuten
er fortsatt fra
Kort og Godt.

'Lykkeliten' er også
die-cuts fra Kort og Godt.


Denne teksten er brukt fra
alfabet fra
Kort og Godt.


Apekatten er en 
die-cut fra Tattered Lace.

Stempeltrykket er fra
Norsk Stempelblad.

Stemplet på en die-cut
fra QK.

Når man åpner 'første' del 
av kortet ser det slik ut.


'Andre' del av kortet
ser slik ut.


Føttene er
en die-cut fra
Kort og Godt.


Stempeltrykket er
fra
Norsk Stempelblad.

Stemplet på en 
die-cut fra QK.

Giraffen er en 
die-cut fra Tattered Lace.


Den krest-liknende 
die-cuten er fra 
Spellbinders

Til navnet har jeg brukt
QK-alfabetet Storybook.



På baksiden av kortet
har jeg laget god plass til
å skrive en personlig hilsen.

Den søte kaninen er en die-cut
fra Tattered Lace.

11 kommentarer:

pia iris sa...

Så utrolig mange søte figurer og tekster du har brukt 💙
Flotte farger, og et gjennomført vakkert kort 😊
Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

Deb sa...

Wow, this is amazing, love all the die cuts on here and such a clever design too!
Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!
Debxx

Beth Brovold sa...

Adorable...beautifully done! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy!
Take care,
Beth

Nance sa...

Gorgeous card. Love all the animal dies and the colors! Thanks for playing with us at 4 Crafty Chicks!

Unknown sa...

Love all the little animals. Thank you for joining us at Polkadoodles Crafting Challenge weeks 14/15 Helen DT

AO Creations sa...

Super cute!!! Thank you for joining us at Creatalicious, good luck!!! Amy DT

Karin Lovise sa...

Så flott kort med mye flott pynt på alle sidene! Tusen takk for ditt bidrag i hobbygarasjen sin utfordring! Klem Karin Lovise

Tone K. sa...

Superkoselig, artig og flott kort! :)
Takk for at du deltar hos Fussy and Fancy! :)
Håper å se deg igjen neste gang også :)
Gøy at nordmenn er med ;)

Cathrine sa...

Utrolig lekkert kort :D :)

Klem

Scratch sa...

kjempesøtt kort!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

DT Linda

Melanie sa...

A wonderful baby card!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional birthday” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Crafty Friends)

(DT The Sketchy Challenges)


PS: Sorry for the late comment, life had been very busy the past couple of weeks…