onsdag 22. november 2017

Inspirasjon til månedens utfordring hos Papirlosjen

Denne månedens utfordring
hos Papirlosjen heter

Til han

Vår sponsor denne måneden er 
og jeg har valgt å bruke denne artige digien dere ser 
på kortet under her.

*
Jeg har valgt å fargelegge
digien
med Promarkers.

 *


Til dette kortet har jeg brukt cream puff 
og svart Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Kort og Godt,
 MP-114, MP-107 og Krem Beata,

De svarte hjørnene er die-cuts
fra QK.


Digien er fra Lady Sunshine, og den har jeg 
fargelagt med Promarkers.
- Lue, jakke, bukse, votter: China Blue, Cornflower, Tea Green
- Skjegg, hår: Ice Grey 1 og 3
- Hud: Almound, Tan, Dusky Pink
- Sko: Shale Tan
- Brilleglass: Tea Green, Ice Grey 1
- Briller, hjul, sete, pedal, litt av styret: Cool Grey 5, Black
- Kant på jakke: Red, Crimson, Berry Red
- Hjul: Ice Grey 1, Cool Grey 4
- Motorsykkel: Green, Meadow Green, Apple
- Flammer: Peach, Mandarin, Mango


Die-cuten helt bakerst,
bak motivet, 
er fra Die-namices.

By die-cuten er
fra Tattered Lace, det samme er barten.

'Happy birthday to you'
er en die-cut fra
Lawn Cuts

Jeg har også pyntet med
sånne dingser fra brusbokser,
litt gjenbruk.


Stempeltrykket inni kortet
er fra Norsk Stempelblad,
fra stempelplate - Til Mannen.

Die-cuten jeg har pyntet med
er fra Memory Box.

*

Jeg blir samtidig med på disse utfordringene:
- Polkadoodles Crafting Challenge: Wk 46 - Anything Goes
- Crafty Catz: Challenge # 393 - Anything Goes
- Crafting With Friends: Challenge 55 - Anything Goes
- Crafting from the heart: Challenge 184 - Anything Goes
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 55 - Anything Goes
- Crafty Creations Challenges: # 355 - Anything Goes
-Crafty Gals Corner: Challenge # 150 - To *Die' for
- Scrap from your heart: Utfordring # 15 - Farsdag/Til mannen
- Nordsalten hobbyklubb: # 163 - Lag noe til mannen
- Kort o Mania: Utfordring # 187 - Alt er lov

3 kommentarer:

inkypinkyboo sa...

Love the lil guy! So cute! Thanks for joining us in our week 46 Anything Goes challenge at Polkadoodles

Jac’s Playground sa...

What a fun image and love the city scape in the background, thanks for joining us at Crafty Catz this week x

Gina sa...

Stilig kort! Diesene du har brukt er jo berre kjempe lekre! Takk for du screpper med oss i KortoMania! DT-Gina