torsdag 18. januar 2018

Kort til en god kollega som har fått ny jobb


Det vanker et kort
når en god kollega slutter
og har fått en ny og spennende jobb.

*

Jeg blir med på disse utfordringene:
- The Corrosive Challenge Blog: Challenge # 1 - Anything Goes
- 613 Avenue Create Challenge: Challenge # 205 - Anything Goes/Twist Something New (New Job)
- Deep Ocean Challenge Blog: Challenge # 172 - Something New (New Job)
- Cut It Up: Challenge 139 - New Year's Resolutions or Goals (New Job)
- Crafty Friends Challenge Blog: Challnege 75 - New Beginings (New Job)
- My Time To Craft!: Challenge # 362 - Something New (New Job)
- Hiding in My Craft Room: HIMCR #335 - Super Scrap Saturday
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring # 1 - Feiring/Glede (Ny jobb)
- Scrappelyst: Utfordring for januar - Alt er lov

*


Til dette kortet har jeg brukt
brun, gammelrosa og hvit Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt FaB Scraps.
Arkene jeg har brukt hete:
- Sandcastles
- Sweet Treats
- Tea for Three
- Prepare for Tea

Motivet har jeg 
lånt fra Pinterest.
 

Jeg har brukt stickers fra Jilibean Soup.

Jeg har brukt en hjørnepunch 
på bazzillen som stickersene er festet til.

Die-cutene under motivet
er fra Die-namics.

Tablett-brettet og sprøyta
er die-cuts fra Marianne Design.

Jeg har også brukt en kant punch
fra Martha Stewart.

Knappene jeg har pyntet med
er kjøpt på Panduro.
 

Inni kortet har jeg pyntet med 
Washi tape.

'du er super' er 
die-cuts fra KaBoks.

8 kommentarer:

Cut It Up Challenge Blog sa...

Oh, my gosh, I love your vintage nurse and that syringe is the perfect touch!

Thanks for joining us for our New Year's Resolutions and Goals challenge at Cut it Up!

Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com

Lisa xx sa...

Oh wow, this is gorgeou, such a lovely design

Thank you for joining us at the Crafty friends challenge

Wenche sa...

Fint kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Ela sa...

Always exciting, a new job! You have made a lovely card, thanks for sharing IT with is at Crafty Friends Challenge Blog. Creative hugs Ela DT

mixamatoasties sa...

Great card.

Thanks for sharing at FabNFunky.

Susan

crafty-stamper sa...

Great vintage image and love the dies-----Thank you for joining us at 613 Avenue Create
Carol DT x

anaisa.31 sa...

What a beautiful card!! Thanks for joining us!
Ana Isabel Dt Coordinator at Corrosive Challenge blog

Kristine Henanger sa...

Så flott kort du har laget :)
Tusen takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping.
Klem fra DT Kristine