torsdag 22. mars 2018

Bursdagshilsen fra Mikke og Minni


Jeg har alltid vært stor fan av Disney,
så jeg ble veldig glad da jeg fant noen 
dies med Disney-motiv.
(Vil ha flere...)

*

Blir med på disse utfordringene:
 - Not Just Cards Challenges: March Challenge - Anything Goes
- Crafting from the heart: Challenge 199 - Anything Goes
- Creatalicious Challenges: Challenge # 135 - Anything Goes opnional Birthday
- Polkadoodles Crafting Challenge: Wk 11 - Anything Goes
- Crafting With Friends: Challenge 63 - Anything Goes
- Scrapbook Stamp Society Challenge Blog: Challenge # 136 - Anything Goes option Birthday
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 372 - Anything Goes
- Southern Girls Challenge: Die Cuts
- 4 Crafty Chicks Challenge Blog: 4 CC # 395 - For the Love of Kids/Anything Goes
- Scrappelyst: Utfordring for mars - Din favoritt (Dies)

*


Til dette kortet har jeg brukt
svart, rød og hvit + restefarger av Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt
er fra Sandylion Sticker Design.
Arkene jeg har brukt heter:
- Stripes
- Mickey Paper - Black
- Mickey Ears


Mikke er en 
die-cut fra Disney.
På Bikuben har de fått et lite utvalg 
av dies fra Disney,
Håper de får flere etterhvert...


Minni er også en
die-cut fra Disney.


Kortet er brettet litt annerledes.
Jeg har preget på 3' og 9' inch,
da blir delen i midten på 6' inch.

Rammene jeg har brukt på
hver klaff,
er fra Tattered lace.

Stempeltrykket
er fra Kort og Godt,
fra stempelplate M-263


Mikke og Minni
er en die-cut fra Disney.

Man må stanse ut figuren med forskjellige farger,
 og klippe til for å få det slik jeg har gjort.

Kantpunchen jeg har brukt på hver side er fra
Martha Stewart.

'Gratulerer' er en die-cut
fra Papirdesign.

9 kommentarer:

Judy V sa...

Cute card! Thanks so much for joining in at Polkadoodles Crafting Challenge!

Jean sa...

Such a sweet gate fold card.
Thanks for joining us over at Penny's.
Jean xx

Kaija sa...

Beautiful card!Thanks for join us at
ScrapbookStampSociety Challenge.
Hope to see you again and good luck.
Gr.Kaija Dt-member

Hege sa...

Så herlig kort.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Shylaashree sa...

such a cheerful card. Thanks for playing along with us in our Anything Goes challenge at Polkadoodles
Shylaa DT@Polkadoodles
Adhiraacreations

Nance sa...

Wonderful fold card! Love the layout and the Mickey and Minnie dies! Thanks for playing with us at 4 Crafty Chicks this week!

KarinsArtScrap sa...

gorgeous and great card Min Hobby
Thanks for join us at
{ScrapbookStampSociety DT Member}
Hope to see you again and goodluck

Greetings Karin DT Coördinator

Wenche sa...

Morsomt og kreativt kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Karen Oliver sa...

Such a gorgeous Mickey and Minnie Gate fold card.Yours colour scheme is just perfect. Thanks for joining us at Southern Gilrs.