fredag 25. januar 2019

Eksplosjonsboks med Tingeling og masse bling


Lenge siden jeg har laget eksplosjonsboks.
Denne gange har jeg laget en
med Tingeling og masse bling.

*

Jeg er oppvokst med Disney.
Jeg har fortsatt mine Disney bøker,
som ble gitt ut av Donald-klubben.
Det er så mange herlige figurer,
og jeg digger de alle.

*

En mal/tutorial kan
ses her.

*

Blir med på disse utfordringene:
 -Crafting from the heart: Challenge 235 - Anything Goes
- Crafty Creations Challenges: Challenge # 383 - Anything Goes
- The Sisterhood of Crafters: Diamonds
- Nordsalten hobbyklubb: Utfordring # 167 - Gled en venn
- Scrappelyst: Utfordring for januar  - Det du liker best (Bretteteknikk)
- Scrappiness: Utfordring # 01 - Nytt (Måten å bruke bling og div pynt på)
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring # 1 - Sterke farger

*


Bildet over, er av lokket på
eksplosjonsboksen.

Jeg har brukt gul, rød, svart og lys
turkis Bazzill.

Mønsterarkene er fra en mønsterark blokk
med Disney, fra Sandy Lion.

'Make a Wish' er die fra
Elisabeth Craft Design, kjøpt hos Tara's HobbyKrok.

Oppå bokstavene har jeg
hatt en lag med gliterlim fra Stickles


Rammene jeg har brukt
på hver side
er dies fra Tattered Lace.


To av stemplene er fra stempelplate
de andre to er fra stempelplate
fra Poppy Stamps, kjøpt hos Tara's HobbyKrok.


Jeg har brukt svart stempelpute 
fra Impression Obsession.
Den gir en ordentlig svart farge.


Slik ser boksen ut med lokk.

Jeg har stanset ut 'Make a Wish' i rød og
blå Bazzill. 
Fester de slik at den bakerste blir
som en skygge.


Når man tar av lokket,
åpner det seg et lite eventyr.


Rammene bak Tingeling
er en die fra Kort og Godt.


Tingeling er dies fra Disney.
De er stanset ut med Scene Building Pad,
som er en blokk med ferdig fargelagte figurer som man plasserer
diesene i.
Die-cutene blir så fine og detalje rike.


Jeg har stanset ut
Tingeling diesene en gang til,
denne gangen med Vellum.

På vingene har jeg brukt Nuvo penn i gull,
kjøpt hos Tara's HobbyKrok.



Jeg har brukt masse forskjellig bling.

En liten flaske med kork, har jeg fylt med glitter.

Jeg har også pyntet med Flower Stamens Pastel
Pearl fra Heartfelt, kjøpt hos Tara's HobbyKrok.


'Gratulerer med dagen' er en dies fra
Kort og Godt.

Perlebåndet i sølv og rosa
er kjøpt hos Panduro.


Inni lokket har jeg festet
en ramme fra Tattered Lace,
som jeg har merket med Staedtler penn,
hvor det går an å skrive en liten hilsen.

*

10 kommentarer:

May-Runa sa...

Så nydelig boks, skikkelig skjønne ark!
Nydelig perlepynt✨👏🏻😃
Tingeling er så søt😍
Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb!
DT May-Runa🦋

Kristin sa...

Wow så flott. Tingeling er så søt, og blingen i bunn på esken ser magisk ut. Make a wish dien likte jeg også veldig godt. Tusen takk for bidraget til Scrappiness sin utfordring.

Darlene sa...

WOW what an adorable explosion box ... sure to bring a smile! However, I don't see any 'diamond' element which is our theme. Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Diamonds’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

Wenche sa...

Nydelig eksplosjonsboks. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege sa...

Lekker og veldig forseggjort eksplosjonsboks.
Liker veldig godt hvordan stilen er gjennomført på alle sider, inni og utenpå.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Scratch sa...

Så lekkert!

Tusentakk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

DT Linda

Kreativelena sa...

Kjempeherlig, og jeg som ikke engang er noe glad i bling, forelsket meg helt i blinget du har i bunnen. Fantastisk dandert <3
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

Gracielalife Design - by Graciela sa...

Utrolig søt boks. takk for at du deltar hos Scrappiness
DT Graciela

Line sa...

Så herlig eksplosjonsboks. <3
Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness. Lykke til. :-)

Klem DT Line

Maya sa...

Flott eske, med masse herlig pynt :)
Takk for at du deltar hos Scrappiness,
Dt-Maya