fredag 31. mai 2019

Sommerlig konfirmasjonskort


Viser frem et konfirmasjonskort idag.
De fleste konfirmasjonskort
lager jeg med pengelomme.
Det er jo penger helst
ungdommen ønsker seg nå i dag.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Crafting from the heart: Challenge 244 - Anything Goes
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 432 - Anything Goes
- Polkadoodles Craft Challenge: Wk 22 - Anything Goes
- Crafty Catz: Crafty Catz Challegne # 464 - Anything Goes
- Scrappelyst: Grublis for mai - Sommerfugler
-Scrappiness: Utfordring # 5 - Feiring/anledninger (konfirmasjon)

*


Til dette kortet har jeg brukt
hvit og pink vintage Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra
Papirdesign.
- Fremtidsdrømmer - Modig
- Dagen er din - Vakre vinger 

Motivet har jeg lånt 
fra Pinterest.


'Til konfirmanten' er en dies
fra Scrapmagasinet.

Alfabetet jeg har brukt til
navnet er dies fra Tattered Lace 

Til datoen har jeg brukt
dies fra Dixi Craft.


Sommerfuglene er stanset ut med punch
fra Martha Stewart.

Jeg har pyntet med
halvperler fra Kort og Godt,
på sommerfuglene. 
 

'Konfirmant' er et stempeltrykk
fra Papirdesign.
Stempelplaten heter 'Konfirmant*

'Ikke glem....' er et 
stempeltrykk fra
Norsk Stempelblad,
fra stempelplate Konf 01.

*

Mal/Beskrivelse:
Kortet er 8,5 x 12 inch.
Scoret på 4,6 og 8 inch.
 Brett den midterste 'scoren' inn i kortet.
På klaffen som går inn i kortet,
bruker jeg en sirkelpunch, 
og puncher ut en halvsirkel.
Så klipper jeg på skrått inn mot midten,
slik at det blir plass til en seddel/gavekort 

***

8 kommentarer:

Gina's Cards sa...

This is so beautiful and a wonderful keepsake. Love the colour palette. Thank you for joining us at Polkadoodles Crafting https://polkadoodle.blogspot.com/, good luck.
Hugs
Gina xx

Becca Sadler sa...

I agree, Ane Lene, that this feminine crafted creation is a keepsake! Very lovely! Thanks for sharing at PPCC blog! Becca/DT

Billie A sa...

Very pretty card. I love the design and someone is going to be lucky receiving this awesome card and $.. So glad you shared over at Crafty Catz.. (this will fit the challenge over at Creations in Pink)
Billie A
Crafty Catz
Creative With Stamps
Catch The Bug
Aud Sentiments
Always Fun Challenges
Colour Crazy Challenge
Creations In Pink
Do-Al(l)Kreatives
Crafty Gals Corner

Kristin Langnes sa...

Så nydelig kort og så kjekt med pengelommen.

Takk for at du deltar hos Scrappelyst

Katrine E. Bråten sa...

Lekkert kort til konfirmanten. Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst :-)

Hege sa...

Kjempefint konfirmantkort.
Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Carla's Cards sa...

Lovely work, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

Ann-Marie sa...

A beautifully designed card. Love the pretty colour scheme. Thank you for sharing your beautiful make with us over at Polkadoodles and hope you will join us again.
Take care,
Ann-Marie (DT)