tirsdag 3. desember 2019

Julekort for Tara's HobbyKrok



Nok et julekort for
som står utstilt i butikken.

*

Nå er det på tide å bli ferdig med julekorta,
og få sendt de av gårde.
Posten har ikke akkurat rykte på seg
å være raske om dagen...

*

Blir med på disse utfordringene:
- Scrap th Rainbow: # 18 - Jul + Dies
- Hobbygarasjen: Desember - Bruk dies
- Scrap from your heart:  Utfordring 38 - Jul
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 108 - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes
- Tuesday Throwdown: # 446 - Anything Goes
- The  Paper Girls Challenge: Challenge # 189 - Gifts
- Dream Valley Challenges: Challenge # 215 - Christmas
- Allsorts Challenge Blog: Week 548 - Christmas Gifts

*

Lenger ned i innlegget har 
jeg bilder og link til produktene jeg har brukt.

*


Til dette kortet har jeg 
brukt hvit og grønn Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt 
er fra ei mønsterblokk fra Craft Smith,
blokken heter; Say Freeze Bonjour Hiver


Under det første panelet har jeg 
brukt limputer.

Jeg har også brukt limputer
under den første firkanten.


Firkantene er rammer fra
Tonic Studios.

Sløyfa er en die fra
Impression Obsession.



Gaven/presangen er en
die fra Impression Obsession.

***

Under har jeg bilder og link til produktene jeg har brukt


Mønsterblokk med juleark 

*


Hvite limputer 

*

Sløyfe die

*


Gave/presang dies

*


Firkantede rammer - dies fra

***


3 kommentarer:

Tone K. sa...

Kjempefint kort! Så stilig og elegant :)
Tusen takk for at du deltar på Hobbygarasjen sin utfordring :)

sallysbitz2 sa...

Gorgeous Christmas cards. Love the simple elegant look x

hugs sally x
sallysbitz2.blogspot.co.uk

N-Eva sa...

Fantastic card! Truly beautiful!! Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges!
Neva DT