torsdag 23. april 2020

Mann og mann sier JA, kort laget for Tara's HobbyKrok




Vi hyller kjærligheten!

Det er hyggelig å lage bryllupskort 
til homofile som skal gifte seg også.

*

Denne ideen med puslebiter
så jeg på Pinterest.

*

Kortet er laget for Tara's HobbyKrok.
Inne på Inspirasjonssiden på Facebook,
har Tara's HobbyKrok en utfordring gående nå i april som lyder:
Bryllup/konfirmasjon.
Legger til link her.
Bli med da vel

*

Blir med på disse utfordringene:
- Lemon Shortbread Challenge: Challenge # 118 - Anything Goes
- Cardz 4 Guyz: Challenge Challenge # 243 - Dies as Main Feature
- Polkadoodles Craft Challenge: Wk 16 - Anything Goes
- Creative Fingers Challenge: Challenge # 184 - Anything Goes
- Crafty Catz: Challenge # 502 - Anything Goes
- Crafty Friends Challenge: Ch 133 - Anything Goes
- Through The Purple Haze: Challegne # 166 - Anything Goes


*

Lenger ned i innlegget har jeg link og bilder
på de produktene jeg har brukt

*


Til dette kortet har jeg brukt
svart og hvit Bazzill.

De lekre mønsterarkene er fra en mønsterblokk
fra Craft Smith, blokka heter Holiday Glitz.


De firkantede rammene jeg har brukt 
er dies fra Tonic Studio.

'Gratulerer' er en dies
fra Papirdesign.


Puslebitene er dies
fra Impression Obsession.

Jeg har tegnet en V med Sharpie pen, som skal 
se ut som en skjorte.
Stanset ut og klippet til sløyfene.


Inni kortet.

Med god plass til å skrive en personlig hilsen
til brudeparet.



Er ikke dette hjertet flott?

Hjertet er en dies fra Impression Obsession.

Jeg har stanset ut hjertet med ark fra
 DCWV, fra blokka Metallics-Mat Stack.

***

Under har jeg bilder og link til produktene jeg har brukt


Kjempelekker mønsterblokk
fra Craft Smith, blokka heter Holiday Glitz

*


Disse firkantede ramme diesene fra 
Crealies er veldig like de fra Tonic Studio.


*


Dette er egentlig en vin-tag dies,
men jeg bruker den sjelden til det.
Synes den gjør seg godt på et kort også.

*


*


Et utrolig nydelig hjerte die fra Impression Obsession

*


'Love' die fra Impresssion Obsession

***








5 kommentarer:

Pamela sa...

love the puzzle pieces you did on this wedding card, it' stunning! Thank you for playing along with us at C4G!

Ela sa...

Thanks for playing along at Crafty Friends with your lovely card! Hugs Ela DT

creatingandsharingit.blogspot.com sa...

simply unique! Thank you for play with us at Polkadoodles craft challenge blog. Good luck with your entry.

Dawn Phillips sa...

This is so creative. It's perfect for a male couple. Thanks for joining my challenge at Cardz4guyz. Love Dawn x

Julie B sa...

How clever of you to create this image with jigsaw pieces!
Thanks for sharing at Cardz4Guyz. :)