tirsdag 12. mai 2020

Gratulerer med dagen din, kort laget for Tara's HobbyKrok

Tara's HobbyKrok har fått inn noen nye
stensiler, som er så kule.
Jeg har brukt en over dette kortet,
og effekten er så fin.
Jeg legger bilde og link til de produktene jeg har brukt 
på dette kortet lenger ned i innlegget.

*

Facebook er det nå i mai en utforfordring
som heter: Bruk av Lavinia stempler.
- Bli med da vel

*

Blir med på disse utfordringene
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Dream Valley Challenges: Challenge # 225 - Favorites Coulors
- Not Just Cards Challenges: May Challenges - Anything Goes
- Crafty Cardmakers: # 256 - Celebrations

*


Til dette kortet har jeg brukt ark fra Lavinia,
Dreamscape Colourburst Collection

Mønsterarket jeg har brukt er fra Craft Smith/Craft Smart,
fra blokka som heter Bold Brushstrokes

Jeg har også brukt svart, lilla og hvit Bazzill


Jeg har brukt stempler fra Lavinia,
Talia, Fairy Thistles og Luna Lights

'Gratulerer med dagen din' er et stempel fra Papirdesign,
fra stempelplate Handyman

Jeg har brukt stempelputer fra VersaFine Clair,
fargene Nocturne, Twilight og Monarch


For å lage denne teknikken har jeg brukt stensilen,
Grid Plate, fra Sweet Poppy.

Man trenger en magnetplate, for at stensilen skal holde seg på plass.
Den legges under arket som man vil bruke.
Det blir også brukt stensil tape for at man ikke skal få Stencil Dimenions Translucent, 
som er det produktet man bruker for å få denne effekten,
utover der man ikke vil ha det,
2 striper tape  på hver side, pluss 1 stripe tape på hver side.
så bruker man en spatel av rustfritt stål til å føre
Stencil Dimensions Tranculent ned over stensilen.
Så tas tapen forsiktig av, la arket tørke en stund



Inni kortet har jeg brukt stempler fra Papirdesign,
 fra stempelplatene Vipps og Wow

Jeg har også brukt stempler fra Lavinia, 
Flutterbies, Star Group Mini og Stars Mini

***

Under har jeg bilder og link til de produktene jeg har brukt på dette kortet

Dreamscape Papers, The Colourburst Collection 

*


Mønsterark blokk fra Craft Smart/Craft Smith,
blokka heter Bold Brushstrokes

*


Stempel fra Lavinia,
stempelet heter Talia

*


Stempel fra Lavinia,
stempelet heter Fairy Thistles

*


Stempel fra Lavinia,
stempelet heter Luna Lights

*


Stempelplate fra Papirdesign,
stempelplata heter 'Handyman'

*

Stempelpute fra VersaFine Clair,
fargen heter Nocturne

*

Stempelpute fra VersaFine Clair,
fargen heter Twilight

*

Stempelpute fra VersaFine Clair,
fargen heter Monarch

*




Stensil i rustfritt stål, fra Sweet Poppy,
stensilen heter Grid Plate

*




Magnetark, til bruk av stensilene fra
Sweet Poppy

*
til å feste stensilen, og til å dekke til

*


som brukes til å lage effekten på kortet

*


Anbefaler å se på Sweet Poppy på YouToube
for hvordan spatelen skal brukes for å få best resultat.

*


Stempelplate fra Papirdesign,
stempelplata heter 'Vipps'

*


Stempelplate fra Papirdesign,
stempelplata heter 'Wow'

*

Stempel fra Lavinia, 
stempelet heter Stars Mini

*



Stempel fra Lavinia,
 stempelet heter Star Group

*


Stempel fra Lavinia,
stempelet het er Flutterbies

***

1 kommentar:

Margaret Mifsud sa...

A most unusual and beautiful card! Thank you for joining our Challenge at Crafty Cardmakers. x