søndag 24. januar 2010

Deilig å krabbe i gresset.


Ble tid til litt scrapping denne helgen her, en deilig avkobling i en stresset hverdag.

På denne LOèn har jeg bl.a brukt mønsterark fra My Mind`s eye, Creative Imaginations, Daisyd`s, Pattern Paper. Stichers fra Farm Frehsh, alfabet-stickers fra Pink Paislee, Prima blomster, pyntebånd, brads og Magic Mesh. Jeg fant også en til&fra lapp fra klesbutikken "Name it", som gjorde seg på denne LOèn, synes jeg.

Tittel: Deilig å krabbe i gresset...
Eldstemann er omtrent 10 måneder her, like før han begynner å gå. Hans første 17.mai. Fordi det var 17.mai måtte jeg jo ha noe med is, og da passet det godt med det mønsterarket jeg fant med is på.

1 kommentar:

Ann-Katrin sa...

Så flink du er og søt/sommerlig side. Til og med skrevet hva du har brukt. Er så stolt av deg atte.