fredag 12. mars 2010

STM Mars Bonus: Fugl

Scrapping the Music`s mars bonus er; fugl... Bruke fugl i teksten, mønsterpapir, pynt, fjær... You name it...
Jeg har valgt å bruke et bilde av min lille snutt, hvor hun har fått ansiktsmaling. Jeg trodde kanskje hun ville velge en kattepus eller tiger, men neida, hun skulle være en smurf... For å si det sånn - alt var blått der hun hadde vært etterpå...
Jeg velger nå å kalle henne en liten blåfugl akkurat til denne utfordringen, passet jo så bra..
Tittelen på bidraget mitt er: Det fløy en liten blåfugl gjennom (bil) vinduet...
- og slik ser bidraget mitt ut:





Jeg har sprayet bølgekartongen og blomsten (den underste) med glimmermist.

Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Fancy Pants Design, My Mind`s Eye og American Craft
- Bølgekartong
- Glimmermist og glitterlim
- Blomster fra Ladybug, Mulberry og Kort&Godt
- QK, blomster punch
- Thickers fra American Craft
- Stickers fra Making Memories, Crate Paper og The Little Storytellers
- Halvperler fra Prima og Notabene
- Øyne fra Panduro
- Svertet kantene med distress ink

7 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Dette ble en lekker LO!
Så flott med forskjellige bokstaver til teksten.
Søtt bilde:-)og lekre ark i lag på lag.
Blåe fugler et must her:-)
Ha en riktig god helg!
Klem Laila.

Anonym sa...

Skikkelig flott!
Klem T -og god helg!

Vibeke sa...

Hei :)

For en tøff og flott smurf da!!:)
Dette var en skikkelig fargekladd - så herlig med alt det blå!!
Likte bølgepappen:)

Moro at du ble inspirert av utfordringen vår, vi håper vi får se mye fra deg fremover:)

Ha en fin søndag:)

Gro aka emrille sa...

He - he! Så kult at hun ville være smurf!
En flott blå LO:)

Lene sa...

hehe...så knall bilde ! Må jo bare smile når man ser denne! Virkelig herlig ! Kjempestilig med fuglene nederst på siden og på mønsterarket!

Ellen Karin sa...

Herlig og blå LO. Liker godt alle lagene dine, og de blå fuglene gjorde seg godt.

Wenche sa...

Skikkelig flott bruk av fugler