tirsdag 27. april 2010

Konfirmasjonskort

Norske Scrappere kom med en utfordring: herrekort. Passet jo bra når jeg hadde fått en bestilling på et konfirmasjonskort til en gutt... Motivet har jeg printet ut på fotopapir.
Slik ble mitt herre/konfirmasjonskort:




Nå har jeg for engang skyld tatt bilde av kortet inni og. Ikke verst!
Pengelomme fra QK, veldig kjekk, Brukt den mye!


Plass til å skrive en personlig hilsen...




Til dette kortet har jeg brukt:
- Vanilla Bling Bazzil
- Mønsterark fra Basic Grey, DCWV, Rusty Pickle, Webster`s Pages og Hambly Screen Prints
- Motiv fra Shabby Chic Papirskatter
- Tekststempel og swirlstempel: ukjent
- EK punch
- QK. Spellbinders
- Halvperler og metallpynt fra Kort&Godt
- Silkebånd
- Svertet kantene med distress ink

3 kommentarer:

Heidi sa...

Kjempefint kort, likte så godt fargene!!
Var også veldig stilig bilde, og metallpynten din var kjempelekker!!
Forresten tøff pengelomme!!

Klem fra Heidi:)

Pinklady 68 sa...

Stilig konfirmasjonskort! Lekkert med metall pynten til motivet og mønster arkene:-)

KLem Laila.

Knerten sa...

Dette er et stilig konfirmantkort ! Lekkert med rene og enkle swirlstemplene du har brukt også :-)