onsdag 19. mai 2010

Sååå stor....

Denne gangen er det lek og spill (Fun and games) som er Promt 5 inne hos Scrap that Baby. Jeg har valgt leken man leker med små barn hvor man spør; hvor stor er du, hvor barnet løfter hendene over hodet... Det er vel den leken og "borte-titt-titt" som er de vanligste lekene å begynne med, hvertfall er det de jeg har lekt med mine barn da de var babyer.. Skissen er fra Practical Scrappers. Egentlig er det en kort skisse, men jeg har dristet meg til å bruke den til denne layouten...



Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Junkitz, Fancy Pants Design, Basic Grey, Karen-Marie klip og K&Company
- Halvperle-swirl fra Prima
- Halvperler og Center Kisses fra Kort&Godt
- Blomster fra Prima og Kort&Godt
- Martha Stewart sommerfugl punch
- Chipboard stickers fra American Craft
- Paper Distresser fra Jim Holtz
- Svertet kantene med distress ink

6 kommentarer:

ScrapAddict21 sa...

I love the pearls. So beautiful! Thanks for joining us over at Scrap That Baby!

Sasya sa...

wow, what a beautiful LO you did!!! fabulous work!

thank you for joining us at Practical Scrappers!

Sasya

Gracie Ann Tan sa...

Very elegant looking layout.Thanks for joining us at Scrap That Baby.

Jenny sa...

love those colors and that photo. thanks for playing at Scrap That Baby!

Patti H sa...

ohhh such pretty colours

Sarah Rice sa...

so so pretty! love the pearls!