torsdag 3. februar 2011

Utfordring 33 hos Kort o Mania

Ei kjempe-hyggelig jente som går i mitt kull på skolen, har snart bursdag. Hun hintet litt om at hun ønsket seg et kort - en gyllen mulighet for meg, så lenge jeg har tid, så blir det scrapping og kortlaging... Men nå håper jeg ikke at alle de andre (ca 150 stk) som går i mitt kull, forventer seg et kort på dagen sin :-)
Jeg blir med i Kort o Mania sin utfordring med dette kortet. Utfordringen var å ikke ha standard størrelse på kortet...





Inne i kortet - jeg har blitt så glad i disse spellbindersene...



Til dette kortet har jeg brukt:
- Rosa bling Bazzil
- Mønsterark fra MME, Maja Design
- Motiv funnet på Internett
- Begge stempeltrykkene er fra Stempelglede
- Spellbinders
- Stifter fra Making Memories
- Martha Stewart punch, sommerfugl og bord
- Pyntebånd, glitterlim
- Halvperler, pynt og blomster fra Kort&Godt
- 3D-puter

5 kommentarer:

Kari sa...

Takk for koselig kommentar i bloggen min!
Ser ikke bort fra at flere ønsker seg kort
fra deg når de får se dette kortet :-) - det er nydelig! Liker både bildet, fargene og oppsettet.

Klem, Kari

Pinklady 68 sa...

Et nydelig rosa kort!

bestevenn sa...

Så vakkert kort du har laget. Tusen takk for at du deltar hos Kort o mania.

Trine sa...

Flott kort:)
Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

Nelle sa...

Vilket underbart och stämningsfullt kort!
Rosa är en av mina favoritfärger :)

Tack för att du deltar hos Kort o Mania!