søndag 6. mars 2011

Din første fødselsdag

Nok en helg er over, de forsvinner så fort....
Vi har feiret 30 års dagen til min lillebror i helgen, og idag imponerte min lille prinsesse med å gå langt på ski...
Prompt 24 hos Scrap that Baby er Happy happy Birthday Baby - og skal si jeg måtte lete etter de bildene...jammen godt jeg hadde igjen litt blekk på skriveren...
Jeg har brukt sketch # 145 hos Creative Scrappers.

Ønsker alle en strålende uke, og vil samtidig takke for alle hyggelige kommentarer. De setter jeg utrolig stor pris på!!!



Til denne layouten har jeg brukt:
- Blå Bazzil
- Mønsterark fra KI Memories, Deja Vieus, Sandy Lion
- QK- University (alfabet)
- Spellbinders
- Halvperler fra Kort&Godt
- Stickers fra Doodlebug Design, American Crafts, Basic Grey

2 kommentarer:

Melanie H sa...

Beautiful page Ane, love the embellishmments you made to resemble your adorable daughters straps.

Melanie (Scrap that baby!)

Sarah Rice sa...

fantastic page! love the colors!

thanks for playing with us at Scrap that Baby