onsdag 11. mai 2011

Napkin card med vakre Magnolia ark

Et kort som jeg lagde i påsken, en dag jeg satt og scrappet sammen med Jorid.
Det var kjempehyggelig, så jeg håper ikke det er lenge til neste gang... hint..hint.. ;-)

Med dette kortet skal jeg være med på følgende utfordringsblogger:
- The Cracy Challenge - CCH # 66 - Anything Goes
- Incy Wincy Design - Challenge 93 - Mother`s Day/Girlie
- Lollipop Craft - Challenge # 39 - More Than One Fold
- Southern Girls Challenge - Let`s hear it for the girls


Kortet delvis åpnet


Kortet åpnet, med mulighet til å skrive en hilsen...


Til dette kortet har jeg brukt:
- Vanilla Bazzil
- Mønsterark fra Magnolia
- Martha Stewart punch
- Spellbinders
- QK
- Tekststempel fra Storyteller
- Halvperler fra Kort&Godt
- Pyntebånd

8 kommentarer:

May Britt sa...

Nydelig :O)

Rony sa...

WOW! It’s amazing card!!!

Thanks for joining us on The Crazy Challenge this week, hope you'll come back next week!

Alhana sa...

Vakkert kort og flott bruk av punch på kantene.

Lionelsa sa...

Lovely ard
Thanks for joining us at The Crazy Challenge this week!

Pinklady 68 sa...

Et nydelig kort!! Kjempefin layout, punch kanter og mønster ark!!
Ha en fin torsdag og snart er det helg!
Klem Laila.

Mimi sa...

Fabulous card! Thanks for joining us at Lollipop Crafts! ;)

Viv sa...

Wow! This looks amazingly complicated and so pretty!
Thanks for playing at Southern Girls. Viv x

Anonym sa...

Love this card. So very pretty.