tirsdag 3. juli 2012

Ny Sizzix fra Tim Holtz

Jeg var på Hobby Hagen i Stokke i helga.
En liten hyggelig scrappebutikk med masse go`biter.
Jeg hadde funnet fram det jeg skulle ha da jeg kom fram til kassa og skulle betale...
...og der sto det utstilt de fineste koffert-kortene...sukk
Jeg falt pladask!
Heldig var jeg da som hadde med min snille mann
som kjøpte den nye sizzixèn til meg - lykke... 

Og her skal jeg vise dere mitt første koffert-kort...

Jeg skal være med på disse utfordringsbloggene med dette kortet:
- Vintage udfordring - Udfordring 44 - Anything goes
- Cupcake Craft Challenge - Cupcake 199 - Bright as a Button
- Tuesday Throwdown - # 104 - Summertime
- Papertake Weekly Challenge - Anything Goes
- Creative Card Crew - Challene # 14 - Swirls and Pearls
- Fab`n`Funky Challenge - Challenge 127 - Cute and Girly


Stanset ut 2 stykker av denne kofferten fra Tim Holtz.
Jeg har brukt grønn-turkis Bazzil og mønsterark fra
Maja Design. Mønsterarket embosset jeg med embossing folder fra Tim Holtz, som jeg
deretter svertet litt med distress ink, svertet forsåvidt alle papirdeler...


Hjørnene, hank og de dingsene på midten (vet ikke hva de blir kalt, hehe),
fikk et lag med Glossy.
Metallpynten malte jeg med akrylmaling.



Brukt bling fra Kort&Godt og swirl fra Zva Creative


Charms, kanpper og rosa hyssing har jeg også brukt.



Stempeltrykkene er fra North Star Stamps.





Mellom koffert-delene har jeg brettet to papirposer som jeg
limt fast i hver koffertdel.


Oppi papirpose lommene har jeg brukt tag-diesen fra Magnolia.
Båndene på tagene er tøyremser.


10 kommentarer:

Judith sa...

This is gorgeous - I love all the details - thanks for playing at fab'n'funky challenges this week hugs Judith x

Brodders sa...

Fabulous creation,thank you for joining us at Cupcake this week and good luck - Jane x

NanaConnie sa...

A perfect project for summertime, Ane! We appreciate that you chose to play in our "Summertime" challenge at TUesday Throwdown this week and hope to see you again next challenge.
NanaConnie DT

judit sa...

Wow, this is stunning! Love all the details and that angel and the scissors are fab! Many thanks for sharing your creation with us at Fab'n'Funky! Hope to see you again this week! judit x

Denise @ kc242 sa...

What a cute project! Thanks so much for joining us for the challenge at the Creative Card Crew!
Denise
CCC-DT

Corrinne sa...

STUNNING creation! I want it to exist in real life because I would totally use it :)

I would be oh, so happy if you joined us at Tuesday Alchemy http://tuesdayalchemy.blogspot.com - Our challenge is Anything Goes, so I know you'd fit in perfectly :)

Happiness!

Heidi sa...

Aldeles nydelig!
Lekkert pyntet med flotte detaljer:)
Takk for at du deltar på Vintage utfordringen.
Klem, Heidi:)

Emily Lauritzen sa...

Lovely project! Thank you for joining our summertime challenge at Tuesday Throwdown this week!
<3 Emily-DT

Nelle sa...

SNYGGT!

Tack för att du deltar hos Vintage udfordring.
Kram, Nelle.

Sandy Ang sa...

how clever the suitcase shaped card