lørdag 12. januar 2013

Bursdagskort til ei skolejente

Nå er det igjen tid for praksis.
Denne gangen skal jeg i hjemmesykepleien.
Alt slitet med eksamnene ga flotte resultater,
og jeg er veldig fornøyd!

Dette kortet er det snart 1 år siden jeg lagde,
men jeg har aldri fått somla meg til å legge det ut...

Det er mange barnebursdager ungene er på i løpet av et år,
og jeg forsøker å lage et kort til hver eneste unge...
Det er hvert fall veldig hyggelig å få
fine tilbakemeldinger av barna, at de liker kortene...

Med dette kortet skal jeg være med på disse utfordringsbloggene:
- Crazy 4 Challenges - C4C168 - Shape It Up
- Allsorts Challenge - Week 189 - Dies and Punches
- 2 Sister Challenge Blog - Challenge # 126 - Celebrations
- Paper Crafting Journey - Anything Goes
- Divas by design - Anything Goes
- Little Red Wagon - Challenge # 167 - Bring On the Bling
- Whoopsi Daisy Challenge - Die Cut and Punches


Jeg har brukt knall rosa Bazzill og
mønsterark fra Tilda/Panduro.


Bokstavene er Diesel-alfabet fra QK,
som er dekket med et godt lag med Glossy.
Når Glossyèn hadde tørket limte jeg på bling på alle bokstavene.
Også pyntet med satengbånd, som også er pyntet med bling,
pluss pynt fra Panduro.


Banner og felt til å skrive en personlig hilsen
på er fra QK.
Stickers er fra Adornit.

4 kommentarer:

JanR sa...

The shape of this is so cool! Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Sarah sa...

Love the design of this card! Thank you for joining us at Allsorts for my Dies & Punches challenge this week, good luck x

Anonym sa...

fab shaped card thanks for sharing with us at 2sisters this week good luck with the challenge Tracy x

Lucy Patrick sa...

Gorgeous card, love all the bling!! Thanks for joining in the "anything goes" challenge at Paper Crafting Journey, XOX Lucy