torsdag 29. august 2013

Joy Fold Card til en fersk verdensborger

Jammen er det deilig å være ferdig med studiene.
Jeg kan gå hjem fra jobb,
og kan gjøre andre ting en skolearbeid
- som for eksempel scrapping!

Alltid hyggelig å få bestillinger på kort til ny-fødte,
tusen takk bestillingen, mammaen min!

Skal være med på disse utfordringsbloggene:
- Dream Valley Challenges - Challenge 64 - For a Child
- Crafty Callender Challenges - Anything Goes
- Crazy 4 Challenges - C4200 - Use animals on your card/project
- Paper Crafting Journey - Anything Goes
- Party Time Tuesdays - PTT#135 - Anything Goes



Til dette kortet har jeg brukt Kraft Kartong,
og mønsterark fra Maja Design
(Vintage Spring Basics og Life in the Country)


Det søte motivet har jeg funnet på nett.
Kantpunchen er fra EK success.


Under motivet har jeg festet et smårutet pyntebånd.
Har tredd hyssing gjennom knappene jeg har brukt.


`Noe stort...` stempelet er fra Kort og Godt.
Diesen som diktet er stempelet på, 
pluss diesen som er brukt øverst i hjørnene,
er fra Life Style Craft (QK).


`Velkommen til verden`stempelet er fra Staz.


`Baby`diesen er fra Marianne design.


6 kommentarer:

Lisa Mensing sa...

This is sweet! Love the image. Thank you for joining us at Party Time Tuesdays. Hope to see you next week.

Laine sa...

Such fabulous card design. Thank you for sharing your project with us at PCJ Challenge.
Laine
xx

Kristine sa...

Kjempe vakkert kort!
Søtt og elegant på en og samme tid!
Fint pyntet, og herlige farger :)

Marlene Atkinson sa...

This is such a grgeous card,love the teddy bear. Thank you for joining us at Dream Valley Challenge. Marlene DT

Helen sa...

Gorgeous card - love the way you've put it together.

Thanks for joining us at The Crafty Calendar Challenge.

Helen x

Nathalie sa...

Magnific card. I love this bear. Thanks for playing with us at Dream Valley challenge.
Nathalie