tirsdag 22. oktober 2013

Brettekort med nydelige Maja-ark

På helga var jeg på treff - wiiiii
Vi hadde det veldig hyggelig.
Traff gamle kjente, skravla, lo og scrappa.
Butikken `Gode Minner`, som holder til i Tønsberg,
hadde tatt seg turen, slik at vi fikk handla litt godsaker.
De hadde også med noen kort,
og her er ett kort jeg scrapliftet.
Aner ikke hva bretteteknikken heter.
Likte kortet veldig godt, 
og med de nye flotte arkene fra Maja blir det flott.

Skal være med på disse utfordringsbloggene:
- The Staming Boutique - TSB Challenge # 67 - Bling it!
- Crafty Cardmakers - # 102 Shabby Chic


Kortet er scora på 3,6 og 9 inch.
Skåret ut en firkant i midten.
Laget til en firkant som er høyere en biten som er skåret ut.
men like lang.
Og laget `hakk` slik at det biten kan festes til kortet igjen
(det må gjøres når alle panelene er festet).


Jeg har brukt rosa kartong fra Tim Holtz, og vanilla Bazzill.
De nydelige mønsterarkene er fra Maja Design (Vintage Autumn Basics no 1.)


Alle kantene på hvert eneste panel,
er rufset opp.
Sykkelen er fra Memory Box.
Jeg har også brukt stempler fra Kort&Godt, Norsk Stempelblad og North Star Stamps.


Kun pyntet med bling fra Kort&Godt her.
Arket er så vakkert, at man trenger nesten ikke å pynte.


Baksiden av kortet.
Her har jeg brukt Bazzill og stemplet trykk fra Tim Holtz og Kaiser Craft.


På firkanten i midten,
har jeg brukt dies fra Joy Craft.
Carpe Diem stemplet har jeg lånt av Jorid, tusen takk!


Har brukt en punch fra Martha Stewart på begge endene,
på Bazzillen jeg har stemplet på.


Kortet sett ovenfra.

9 kommentarer:

Lin sa...

Such beautiful soft shades of pink. Love all gorgeous papers and decorated front and back too.

Thanks for sharing with us

Lin
Crafty Cardmakers

Unknown sa...

Lovely card. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers.

Betty

Papercraft By Carole sa...

I love the 3D effect of this card. The papers you have used are fab. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers this time. Cxx

Pam sa...

Gorgeous card and design! Thanks so much for linking this up to The Stamping Boutique!

TSB DT

Pippi sa...

Vakkert kort,nydelig pyntet!
Ha en flott dag :)

RitaK sa...

Nydelig kort, og morsom bretting. Dette fikk jeg lyst til å prøve...

fionalawlor sa...

Fab card and all of your papers are so pretty :) Thanks so much for joining us at Crafty Cardmakers for our "Shabby Chic" challenge.
Fiona x

Tracey sa...

This is beautiful! Love the style of this and your papers are super pretty. Your card is very elegant. Thanks for taking part in our current challenge at Crafty Cardmaker's! I hope you join us again next time.
Hugs, Tracey (DT)

Sharon sa...

Beautiful card! Thanks for playing along at Crafty Cardmakers. Good luck! Sharon x