søndag 19. januar 2014

Bordkalender 2014

Lagde flere bordkalendere
som julegaver til jul,
og her skal jeg vise fram en av de.

Inspirasjon til slike kalendere så jeg
på en av scrappesidene inne på Facebook.
Hvilken side, og hvem som hadde laget den,
husker jeg dessverre ikke.

Skal være med på disse utfordringsbloggene:
- 7 Kids College Fund - Challenge # 91 - Anything Goes


Kalenderen er fra DoCrafts.
Jeg har brukt vanilla Bazzill, 
som er svertet masse med distress ink.


Mønsterarkene jeg har brukt er fra Maja Design,
bildene på tagène og `postkortene` er også fra Maja Design.


Jeg har også pyntet med halvperler fra Kort&Godt,
Tags, og svertete gamle boksider.


Tagene har jeg også festet litt hyssing på.

6 kommentarer:

Karen sa...

Great calendar! Very creative with the tags. Thanks for joining us at www.7kidscollegefund.com.

Karen

goldie sa...

Love your calendar!Clever idea!
Thanks so much for joining us this week at Crafty Sentiments Designs !!

Audrey Ernst (hippieaud) sa...

Stunning creation Min, I love this idea, thanks so much for sharing. Thanks also for playing at Crafty Sentiments this week:)

Diane sa...

Fabulous creation Min, a calender and gift all in one !! Thanks so much for joining us this week at Crafty Sentiments Designs !!

Good luck sweetie !!

hugs Diane xx

MackieMade Paper Creations sa...

What a cool calendar ! Love the vintage feel to it! Thanks for sharing this great project with us here at www.7kidscollegefund.com!

Laura Love sa...

What a great calendar! Love the vintage feel! Thank you so much for playing along with us at Crafty Sentiments Designs... We hope to see you play along with us again soon! :)