søndag 30. mars 2014

Navnfest - Shutter Card

 I går ble det holdt navnfest for ei
lita snuppe som fikk dette kortet.

Tusen takk for bestillingen, mammaen min!

Forsøkte meg på et Shutter Card, 
som jeg fant inne på siden til Grapic 45,
gå inn og ta en kikk,
der finnes haugevis av inspirasjon.
Har kopiert bilde på malen jeg har brukt,
og bildet ligger nederst i dette innlegget.

Skal være med på følgende utfordringer med dette kortet:
- Crafting When We Can - Challenge # 66 - For a Child
- Allsorts Challenge - Week 252 - Use those dies
- Alphabet Challenge Blog - D for Diecuts
- Paper Crafting Journey - Anything Goes
- Divas by design - Buttons and Bows
- 7 Kids College Fund - Challenge # 96 - Anything Goes
- Creative Card Crew - 58 - Animals

Til dette kortet har jeg brukt Craft kartong,
cremè kartong fra Kort&Godt.
Mønsterarkene er fra Magnolia:
- The Winner Takes It All
- Princes&Princesses
- Butterfly Dreams


Diesen jeg har brukt til å skrive en personlig hilsen på,
er fra Magnolia.


I hjørnene og på sidene i midten,
har jeg festet litt av en kakeserviett.
Bildet/motivet av den søte kaninen, har jeg fått av Marte, tusen takk!
Til navnet har jeg brukt gjennomsiktig Dymo teip.
På hjørnet av motivet har jeg festet et pyntehjørne,f ra QK.


Bamsen, sommefuglene, kaninen, sauen
og elefanten er puncher fra Martha Stewart. 
På alle unntatt sommerfuglen, har jeg punchet ut 2 stk
av hver, og festet en 3D pute mellom.
Sommerfuglen har jeg i 3 lag.
Fester den hele nederste sommerfuglen,
de to neste, festes kun i midten.


Navnfest stemplet er fra Kort&Godt.
Datoen er stempel fra KaBoks.
Panelene jeg har stemplet på er stanset ut med Sizzix.


Fra alle sløyfene henger det en søt charms.
Jeg har brukt en bamse, en smokk, tåteflaske og en barensko.


Jeg fant også noen koselige treknapper og pynte med.
I midten av sommerfuglene har jeg festet bittesmå halvperler.
Har også brukt andre halvperler som pynt.


Her er malen jeg har brukt til dette kortet.


8 kommentarer:

Darlene sa...

OMG this is SO ADORABLE!! Thanks for the template on this sweet creation! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘ANIMAL’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Basslady sa...

what a brilliant card!
thanks so much for playing along with us at Alphabet-Challenge!

 

Hugs and kisses from germany,

silvi xoxo

Cazro sa...

Amazing detailed work. Thanks for being with us at Alphabet Challenges. Caz

Mirella sa...

Oh goodie, how cute! Love the colours, and all the details - fab!!! Thanks so much for sharing and playing along at Divas by Design. hugs, Mirella

MackieMade Paper Creations sa...

Wow! This is fabulous! Thanks so much for sharing it with us here at www7kidscollegefund.com!!!

Jacquel sa...

This is beautiful! I love the colors & papers you used!!!

Thanks so much for playing along with us @ Crafting When We Can & hope to see you back again for our next challenge!!!!!

susiestacey sa...

lovely card and so many beautiful dies too.
Thank you for sharing with Allsorts 'Use Those Dies' challenge and good luck x Susan x

Karen sa...

Your card is fabulous! So many fun embellishments. Thanks for joining us at www.7kidscollegefund.com.

Karen