mandag 22. september 2014

En liten mann har fått sitt navn

I går fikk en liten (stor) gutt sitt vakre navn.
Og jeg var så heldig å fikk lage et kort til ham.

Tusen takk for bestillingen, Lillan!

Jeg har brukt 'Marte-knekken' som mal.
Malen finner du nederst i dette innlegget.

Jeg deltar på disse utfordringene med dette kortet:
- 7 Kids College Fund - Challenge # 108 - Anything Goes
- Card and Scrap - Udfordring # 82 - Alt er tiladt
- Crafty Boots Challenge - Anything Goes
- Top Tip Tuesday - Challenge - Kids
- Crafty Creations Challenge - # 272 - Vintage
- IDIC - Challenge # 230 - Use a die-cut or a punch
- Incy Wincy Design - Anything Goes
- Vintage utfordring - Utfordring # 87 - Minst 3 lag
- Nordsalten hobbyklubb - Utfordring # 102 - Lag på lag

 

 Jeg har brukt Kraft kartong og mønsterark fra Pion Design:
- Alma's Sewing Room
- Days of Winter.
Karusellen er en die-cut fra Tattered Lace, 
til den har jeg brukt Silver Bazzill.
Jeg har festet 3D puter under karusellen.

  

 I hjørnene har jeg brukt die-cut fra QK.
Under panelene, under motivet,
har jeg festet osteklut.
Panlene under motivet er die-cuts fra Life Style Craft.
'Til dåpsbarnet' er tekststempel fra Kort&Godt,
stemplet på en bit hvor jeg har brukt en punch fra EK success.
De hvite 'knappene' har jeg kjøpt på eBay.


 Her er kortet åpent.
hvor jeg har laget tager, med dikt/ord om dåpen.
 

 I midten er det god palss til å skrive en 
personlig hilsen til dåpsbarn
og foreldre.


På denne tagen har jeg brukt stempel fra
North Star Stamps.
Stjernene er die-cuts fra QK. 
Den til å 'løfte' opp tagen med er punchet ut med en TaB punch.


Har også brukt stempel fra
North Star Stamps her.
Die-cuten er fra Whimsy Shapeology Dies.


Stjerne-banneren jeg har brukt på
lomma,
er en die-cut fra Joanna Sheen.
Øverste kanten på lomma har jeg
brukt en kantpunch fra EK success.


I midten av kortet,
god plass til å skrive.
Langs den ene kanten har jeg festet Washi tape.
Bodyen er en die-cut fra Cottage Cutz.
Den har jeg pyntet med små plast blomster,
kjøpt på eBay.


Hare-pusen på denne lomma,
er også en die-cut fra Cottage Cutz.


Alfabetet jeg har brukt til å stanse ut 
fødselsvekt, dato etc er fra QK.
Alfabetet heter Lemonade.
Bodyen og buksa jeg har pyntet med her
er die-cuts fra QK.


Malen har jeg fått av min gode scrappe-venninnne, Marte.


8 kommentarer:

Dee's Craft Room sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Gorgeous creation, lovely colour combination and your use of dies is fabulous! Thanks for joining us at Vintage Udfordring, take care, Ira x
Ira’s Crea Corner

Kat W sa...

This is absolutely stunning - gorgeous soft colours and such beautiful die cut details :-)
Thanks for sharing with us at Top Tip Tuesday!
Kat x

Dee's Craft Room sa...

Stunning tag card, your design is gorgeous and I love the merry go round die. Thank you for joining in the fun at Crafty Boots Anniversary Challenge.

Dionne

cass sa...

Gorgeous card, beautfiul diecuts, thanks for joining us at Robyn's Fetish Challenge this week

Colette sa...

Beautiful, stunning tag card. Thank you for playing along at Incy Wincy Designs :o) x

Astrid sa...

Nydelig brettekort med mange flotte detaljer :-)

Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Lykke til !!

Klem, Astrid - DT

dragonllew sa...

Lovely card thanks for playing along with us at Incy Wincy this week.
Jenny x