mandag 8. desember 2014

Julekalender luke nr 8 hos Papirlosjen - DIY

og idag er det min tur å åpne dagen luke.

Luke nr8
Konglehjerte

Isopor hjertet mener jeg å huske at jeg har kjøpt på
Hobbykunst (i Vestby).
Jeg har hatt det liggende en stund, 
ikke riktig visst hva jeg skal bruke det til...
Det samme gjaldt for konglene.. 


Isopor-hjertet var todelt,
og derfor lett å jobbe med.
Jeg malte det først med brun akrylmaling.


Klipte litt av de lengste 'stilkene' på konglene.
Dyttet de ned i isoporen,
tok de opp, og fylte hullet med Glossy Accent.
Konglene jeg har brukt er fra Kort&Godt.
Brukt godt og vel 3 bokser.


Da konglene hadde festet seg, og limet var tørt,
vannet jeg ut litt hvit akrylmaling,
og penslet over konglene.


Og slik ble resultatet til slutt.


Her har jeg hengt hjertet i vinduet.


Følg med i morgen,
da åpnes en ny luke
inne hos Papirlosjen.


Ingen kommentarer: