søndag 21. juni 2015

DT-Papirlosjen - Inspirasjon for 'Alt er lov' utfordringen



Så var det min tur å 
vise fram litt inspirasjon til


ALT ER LOV

utfordringen hos Papirlosjen

Gå inn her hvis du vil delta,
lese mer om utfordringen, eller
se flere inpirasjonsbilder fra
designteamet.

Vi er også på Facebook,
søk på Papirlosjen og bli medlem.

Jeg må også få takke Martine for bestillingen!

Min inspirasjon til dere
denne gangen er enkle invitasjoner og bordkort
til en guttedåp


 Til invitasjonen har jeg brukt
hvit, lysblå og mellomblå Bazzill.

'Invitasjon' - die-cuten er fra Kaboks


Veldig greit at det er enkelt
når det er flere man skal lage.
 

VW-Boble-die-cuten vet jeg dessverre ikke hvor er fra,
men jeg har kjøpt den på eBay.

Jeg har også pyntet med Washi tape og sølv halvperler,
kjøpt på eBay.

Jeg har brukt hjørnepunch
på hjørnene på panelene.


På bordkortetene har jeg brukt samme
fargene som på invitasjonen.

- og samme boble die-cuten.

Der som navnet skal stå,
har jeg bare skrevet inn mitt navn og navnet på bloggen for å vise.
Til den har jeg brukt en punch
fra EK success.

Nederst i venstre hjørne har jeg 
pyntet med halvperler.



Blir samtidig med på disse utfordringene:
- Not Just Cards Challenges: Challenge # 21 - Always Anything Goes
- Crafting for all Seasons Challenge Blog: Challenge #104 - It's a Boy Thing
- Crafty Cardmakers and more: # 141 - For a Man or Boy
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Sister Act Card Challenge: Challenge # 111 - Anything Goes
- CASology: Week 151 - KIDS
- Glitter n Sparkle Challenge Blog: Challenge 142 - One For The Boys
- Papirplanetens Blog: Sommer utfordring - Alt er lov
- Scrappelyst: Utfordring for juni - Clean and Simple

10 kommentarer:

Judy1223 sa...

What a great set of invitations...love the blue and white theme, perfect cards for boys! Thanks for joining us at CASology!

Sally Dodger sa...

A wonderful set of invitations. Your car die cuts are really fun and the different shades of blue adds depth to your card. The Washi tape and pearls are great details. Thank for joining us at Crafty Cardmakers and more. Sally.x.

Tina sa...

Gorgeous set of invitations. love the monochromatic feel to them. Thanks for joining us at CFAS. Hugs Tina (DT) X

Anonym sa...

Wow~!! You've been so productive!!! Love them all! Thanks so much for playing along with us at CASology. Hugs, May

Katrine E. Bråten sa...

Så flotte invitasjoner og bordkort. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst!

Anonym sa...

Hey Min!!! You did a great job on all of those cards. Thank you so much for playing us this week at CASology.

Ann Kristin sa...

Lekre CAS invitasjoner og bordkort! Er så tøft med boble :) Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

La Papera Gialla sa...

Thanks for entering our Not Just Cards Challenge!
Monica - DT

Hege sa...

Lekre invitasjoner og bordkort.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

crafty sa...

Lovely invites. Thanks for joining in the Crafty Cardmakers and More challenge. Mary