tirsdag 7. juli 2015

Bursdagskort av den litt frekke typen


I dag bøtter det ned,
og da er det godt å kunne sitte inne
og blogge litt.

Falt pladask for dette bildet,
og var så heldig å få låne det til å lage et kort.

 Tusen takk for lånet av bildet, Sarah!

Blir med på disse utfordringene:
- Artistic Inspirations: Challenge 135 - Anything Goes/or a twist of Summer
- Not Just Cards Challenges: Challenge # 22 - July
- Crafty Boots Challnges: Stars or Stripes
- Creative Card Crew: 91 Die Cuts
- Top Tip Tuesday: Summer Fun Challenge
- Through The Craft Room Door: TTCRD July - Anything Goes Challenges
- Papertake Weekly Challenge: Anything Goes
- Hjerteboden-papir & sånt: Juli utfordring - Alt er lov
- Papirplanetens Blogg: Sommer utfordring - Alt er lov
- Hobbygarasjens utfordringsblogg: Utfordring # 27 - Alt er lov



 Til dette kortet har jeg brukt Kraft kartong.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Maja Design:
- Skjærgårdsliv (Östkusten)
- Vintage Summer Basics (Minner)

Motivet har jeg fått låne.


Hjertet er en die-cut sizzix fra Tim Holtz.

'Happy birthday...' er en die-cut fra Lawn Cuts Dies.

I to av hjørnene har jeg pyntet
med metallhjørner,
kjøpt på eBay. 

Halveis under motivet
har jeg lagt litt Film Strip Ribbon fra Tim Holtz.

 

Under bildet har jeg brukt en ny die-cut fra Memory Box 
den heter Surely Stitched Circle Die.

På den har jeg brukt et stempeltrykk fra Norsk Stempelblad. 

Jeg har også pyntet med noen metalic halvperler.

Alle sidene er svertet med Distress Ink.
 

 Inni kortet har jeg også brukt
mønsterark fra Maja Design.

Panelene med stempeltrykket,
og til å skrive på er creme Bazzill.

Stempeltrykket er fra North Star Design.

Under Bazzill panelene har jeg pyntet med
en bit av en kakeserviett.

Tilslutt har jeg også brukt litt Washi tape.

7 kommentarer:

Elaine Stark sa...

A lovely design of card, lots of lovely elements. A fun image, just don't try it. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

Jackie T sa...

Hi this is fantastic card. Thank you for joining us this month at Not Just Cards . Hugs Jackie DT

Dee's Craft Room sa...

Your design is gorgeous, I love the layout and the image is great fun. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Unknown sa...

Such a cool card! Thank you so much for joining us at TTCRD his week!
Kamila DT

Mrs Beez sa...

Great card, such an original design and so beautifully done. Thanks for joining in at Crafty Boots Challenges this time.

Lise sa...

Likte god den stilige bruken av dies. Kult og lekkert kort rett og slett.
Takk for du deltar hos Hobbygarasjen.
Hilsen Lise.

Dwie lewe rączki sa...

Beautiful card. Thank you very much for joining our Challenge at Creative Card Crew.
Hugs, Yvonne