søndag 9. august 2015

Gratulasjonskort til ei jente


Denne gangen har jeg et kort
til ei jente å vise fram

Falt helt for disse arkene,
som jeg har kjøpt på Panduro.

Blir med på disse utfordringene:
- Card and Scrap: Udfordring # 101 - Alt er lov
- Crafting From The Heart: Challenge 71 - Anything Goes
- Papertake Weekly Challenge: Anything Goes
- Creative Moments: Challenge 74 - Anything Goes/Summer Sun
- Sister Act Card Challenge: Challenge # 118 - Anything Goes
- Suzy Bee's Bloomin' Challenge: Challenge 92 - Anything Goes with a twist....celebration
- Hiding in My Craft Room: HIMCR # 211 - Super Scraps Saturday
- 613 Avenues Create: Challenge # 136 - Anything Goes
- Papirplanetens Blogg: August-utfordring - Alt går


 Til dette kortet har jeg brukt
gul Bazzill,
og creme kartong fra Kort og Godt.

Mønsterarkene + motivet jeg har brukt
er fra en blokk fra Belle og Boo,
kjøpt på Panduro.


Under motivet har
jeg lys gul kakeserviett. 

Lammet er en die-cut 
fra Mariannes design.

Pyntet med noen gule
(ser aprikosfargede ut på bildet)
plastblomster på motivet,
kjøpt på eBay.

 

'Gratulerer' er en
die-cuts fra Kort og Godt.

Over motivet har jeg brukt
en die-cut fra Memory Box.

  Rosastripete glasspynten
på venstre side av kortet,
er kjøpt på eBay.


Stripen med barn,
jeg har brukt inni kortet,
er også fra samme kolleksjon (Belle og Boo).

Stempeltrykket jeg har brukt
er fra Staz.

5 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Maryann Laursen sa...

Super cute kort, du har lavet her.
Tusind tak fordi du deltager i udfordringen her hos Card and Scrap.

Bente Årstad sa...

Nydelig kort og tusen takk for at du er med på utfordringen
hos Card and scrap, klem Bente:)

applejack cards by sue sa...

So pretty and a beautiful insert. Thank you for sharing these with us over at Crafting from the Heart. Sue DT xx

Hazel sa...

Thanks for sharing your lovely crafting for Suzy Bee's Bloomin' challenge 92 - hope to see you again soon, Hazel, DT x