søndag 3. april 2016

Bruk av embossing for Barnemix designteam


Ny oppgave for
designteamet i Barnemix,
nemlig:

EMBOSSING

 Jeg opplever som å være 
del av flere designteam
at jeg må ut av flere comfortsoner...

Jeg slet veldig for å få til
et resultat jeg ble fornøyd med denne gangen

Vi har blitt sponset med digi fra
Delicious Doodles.

 *


 Til dette kortet har jeg brukt svart og hvit Bazzill.

Mønsterark fra Fab Scrabs fra kolleksjonen Pink Elegance

Den oransje og grønne kartongen
er fra Tim Holtz, Kraft-Core.


Digien er fra Delicious Doodles,
vannet på bildet har jeg embosset med 
Fran.tâge.


Denne kartongen var vanskelig å stemple på,
jeg har brukt #stempler fra North Star Stamps,
bitene jeg har stemplet på har jeg 
punchet ut med en EK success punch.

Ulven er en die-cut
fra Spellbinders.


Treet er en die-cut fra
Memory Box.

Til bakgrunnen har jeg brukt
en die-cut fra Die-namics.
Den er ikke riktig så bred, 
jeg har skjøtet på bredden.

*

Blir samtidig med på disse utfordringene:
- Crafting From The Heart:  Challenge 105 - Anything Goes
- Crafty Sentiments's Designs: Anything Goes Challenge
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 12 - Anything Goes
- Crafting By Designs: April Anything Goes
- Crafting for all Seasons Challenge Blog: Challenge 123 - Use Die Cuts/Punches
- Crafty Gals Corner: Challenge # 65 - Anything Goes
- 4 Crafty Chicks: 4CC # 292 - Anything Goes
- Creative Corner Challenges: Must use Embossing Powder
- Crafty Calender Challenge: Anything Goes
- Glitter 'N' Sparkle Challenge Blog: Challenge # 182 - Use A Punch/Die

8 kommentarer:

Patricia Alvarez sa...

Very beautiful card. I love the colors you have used for your papers. Thanks for sharing with us at Crafty Sentiments Designs this week. Good luck!!! Patricia

Veerle sa...

Beautiful card thank you for sharing at the Creative Corner Challenges.
Veerle DT

everything with stickles.blogspot.com sa...

Beautiful card, fabulous die cutting x thanks for sharing at Glitter n Sparkle Chris DT x

Unknown sa...

This is just adorable! I love that image and the colors you used! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week.
Tina- 4CC DT

Amy Cohen sa...

Well done! Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner.
Amy-DT

Unknown sa...

Love the colours! Thank you for joining us at Crafting For All Seasons challenge.Mary DT xx

Unknown sa...

Such a beautiful creation.

Spot on for our use a die or punch challenge this week at G n S.

Thank you for joining us

Tracey DTxx

Helen sa...

Great card - a very striking design.

Thanks for joining us at Fantasy Stampers.

Helen x