lørdag 13. august 2016

Kondolansekort


I dag har jeg et 
kondolansekort å vise fram.

Det er ikke alltid lett å vite hva man skal
si i slike triste omstendigheter,
da synes hvert fall jeg 
det er godt å kunne gi bort et
kondolansekort.

*

Blir med på disse utfordringene:
- 613 Avenue Create: Challenge # 188 - Anything Goes
- Little Red Wagon: Challenge # 354 - With Sympaty
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 290 - Anything Goes
- Stampin' Royalty: SR # 341 - Anything Goes
- Not Just Cards Challenges: # 35 August Challenge
- Polkadoodles Crafting Challenge: Week 32 - Anything Goes
- Brown Sugar Challenge Blog: Challenge # 211 - Anything Goes

*


Til dette kortet har jeg brukt
gråbrun Bazzill.

Mønsterarket er et resteark,
som jeg dessverre ikke husker hvor kommer fra.

Motivet har jeg lånt
fra Pinterest.


På hver side av motivet
har jeg brukt kant punch
fra Martha Stewart.

Jeg har brukt en punch
fra EK success til å punche ut
den som det står 
'Varme tanker' på.
Hvor stempeltrykket kommer fra,
husker jeg ikke i farta.


Inni kortet har jeg brukt 
et stempeltrykk fra
Papirdesign.

3 kommentarer:

Chana Malkah sa...

Very nicely done, Ane! Thanks for sharing another wonderful project with us here at 613 Avenue Create!
Hugz,
Chana, Owner

JanR sa...

Lovely! Wonderful image and the papers are perfect for a sympathy card. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

~ginny sa...

I know how hard it is to come up with a design for a sympathy card - I have had several lately to do. Your card is elegant and classy and I like how your border punches have framed this beautiful photo. Nicely done Ane. Thank you so much for sharing your project and creativity at 613 Ave C!
~ginny, DT for 613 Ave C: [ATG/ NO Twist: ]
Owner: RubberMAD (GettyCollection.com)