torsdag 15. desember 2016

DT for Nordsalten hobbyklubb - Lag det du er best på


Her kommer enda et skritt fra meg
i riktig retning.

Kjenner at dette har vært 2 ekstra tunge måneder,
og når i tillegg scrappelysten forsvinner,
da er det fare på fære hos meg.

Glad at jeg hadde laget opp til disse utfordringene
for en god stund siden.

*

I dag er det ny utfordring hos
som jeg blogger for i dag.

'Lag det du er best på'
- lyder oppgaveteksten denne gangen.

*
Jeg for min del elsker å bruke dies, 
og lager mine PL-sider med dies,
og ikke bilder.
Denne siden har jeg gjort 'julete',
og brukt tekster fra julesanger.
*

Jeg har brukt gull, rød, hvit, brun, grønn,
og oransje Bazzill, og kraft kartong.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra 
Kort og Godt, Juleglede (rød),
og fra Maja Design
(A gift for you, Given from the heart, 
From someone special og 'Cause you're my angel) 

Til tekstene har jeg brukt
alfabet fra Dixi Craft.

Denne flotte stjerna er en 
die-cut fra
Crafters Companion.

Juletreet er en die-cut
fra Memory Box.

Snømennene er en die-cut 
fra Tattered Lace.

Julenissen er også en 
die-cut fra Tattered Lace.

Julelysene er en
die-cut fra Memory Box.

Fra Memory Box kommer også
disse flotte julekulene.

Rudolf er en die-cut
fra Kaiser Craft.

*

Samtidig blir jeg med på disse utfordringene:
- Crafty Boots Challenges: Christmas
- Deep Ocean Challenge Blog: Challenge # 144 - Silent Night
- Little Red Wagon: Christmas Carols/Songs
- Creatalicious Challenges: Challenge # 105 - Anything Goes with optimal twist Christmas
- C.R.A.F.T. Challenge: Challenge 394 - Christmas
- Hjerteboden-papir og sånt: November og Desember utfordring - Jul
- Hobbygarasjen utfordringsblogg: Utfordring i Desember # 43 - Jul
- Scrappelyst: Grublis for desember - Inspirert av en sang (Jeg: av flere sanger)
- Kreativ Scrapping: Utfordring # 12 - Jul

9 kommentarer:

pia iris sa...

Fantastisk bruk av mange flotte dieser.
Kjempestilig side 💙
Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

Kate sa...

So lovely! I especially like the tree and the ornaments!

Thanks for joining us at Little Red Wagon this week!

Dee's Craft Room sa...

Gorgeous Christmas Pocket Letter, each one would make a great card but together they are a wonderful display. Thank you for playing along with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Gale sa...

Beautiful Christmas page Ane. Love all the dies. Thanks for sharing with us at Creatalicious and we hope to see you again soon. Hugs, Gale DT

StampinJessica sa...

This is very beautiful ! Thank you for joining the Creatalicious Challenge.
Hope we see soon again .
Merry Christmas .
Jessica DT

Brenda sa...

So nice and wonderfully creative! Thank you so much for sharing it with us at CRAFT Challenge this week!

Jorunn`s scrapperier sa...

Nydelig pyntet og flotte detaljer. Herlige tekster til diesene
Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
Juleklem fra DT Jorunn Elin

Katrine E. Bråten sa...

Så flott juleside. Kjempefint å få vist frem de forskjellige diesene litt ekstra. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

Melanie sa...

Wonderful cards/tags!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional Christmas” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Crafty Friends)

(DT The Sketchy Challenges)


PS: Sorry for the late comment, life had been very busy the past couple of weeks…